خانهاخبار
تماشا کنید: شلیک به iPhone 6s با گلوله‌های پینت ‌بال

تماشا کنید: شلیک به iPhone 6s با گلوله‌های پینت ‌بال

در این ویدئو یک آزمایش عجیب و غریب روی آیفون 6 اس اپل به نمایش درمی‌آید که آن را در تقابل با گلوله‌های رنگی پینت بال قرار داده‌اند.
۱۳۹۵/۲/۱۹

تاکنون تست‌ها و آزمایشات مختلفی روی iPhone 6s انجام شده که بعضی از آنها واقعا عجیب و غریب است؛ تست جوشاندن آیفون، شلیک گلوله یا خرد کردن آن با پتک که شاید نتایج هیچ‌کدام آنها در عمل به درد کسی نمی‌خورد، اما دیدنشان واقعا جذاب و هیجان‌انگیز است.

در این ویدئو شاهد آزمایش عجیب و غریب دیگری روی آیفون 6اس هستیم؛ آزمایشی که در آن آیفون اپل در برابر گلوله‌های پینت بال قرار می‌گیرد و از فاصله‌های 3 متری، 1.5 متری و چند سانتی‌متری به آن شلیک می‌شود. طبیعتا انتظار نداریم که نتیجه آزمایش چیز محیرالعقولی باشد و گوشی اپل از این رویارویی زنده بیرون بیاید. این ویدئو را ببینید و نظر خود را درباره آن با ما در میان بگذارید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

mohamad reza

۱۳۹۵/۶/۹
یه بار برو پیت بالتا گوله بخوره زیر گلوت بفهمی چی دردی داری بعدشم تابه که نیس گوشی چه انتظاری داری از یه گوشی.

A

۱۳۹۵/۴/۱۱
تو تاحال پينت بال رفتي كه مياي اينجا نظر ميدي؟ توپ ها پينت بال از فاصله ١٠ متري بدنو كبود ميكنن اونوقت توقع داري از اين فاصله ال سي دي دو رو نشكنن؟ برو خدا شفات بده

sds

۱۳۹۵/۳/۱۸
برو بابا سامسونگ و اچ تی سی و ال جی با همون تیر اول میسوختن
تو دیگه کی هستی؟!؟!؟!

Aa

۱۳۹۵/۲/۲۲
اُه اُه اُه چه ال سی دی ضعیفی داره آیفن فک کنم با تیر اول دوم ال سی دی سوخت... ال سی دی نه کیفیت تصویر داره نه جنس خوبی!!!

amir

۱۳۹۵/۲/۲۱
این سیاست شركت اپل.
پشت پرده خیلی چیزها هست و ما بی خبریم.