خانهاخبار
سری ZenFone 3 ایسوس سی‌ام ماه مه معرفی می‌شود

سری ZenFone 3 ایسوس سی‌ام ماه مه معرفی می‌شود

نمایشگاه کامپیوتکس امسال، مثل روال سال‌های گذشته، میزبان محصولات جدید ایسوس از جمله سری زن فون 3 خواهد بود.
۱۳۹۵/۲/۱۹

ایسوس همیشه در نمایشگاه Computex گوشی‌هایی معرفی می‌کند؛ نمایشگاهی که هر سال در تایپه برگزار می‌شود. امسال هم، مانند سال‌های گذشته، ایسوس گوشی‌هایی برای این نمایشگاه کنار گذاشته است. احتمالا در این نمایشگاه، که 31 ماه مه تا 4 ماه ژوئن برگزار می‌شود، شاهد معرفی مجموعه‌ای از سری Zen ایسوس خواهیم بود.

اما قبل از برگزاری نمایشگاه، در تاریخ 30 مه ایسوس کنفرانس خود را برگزار می‌کند تا از محصولات جدیدش رونمایی کند. ایسوس به این منظور شمارنده بزرگی در وبسایت رسمی خود قرار داده است.

 

image

انتظار می‌رود روز سی‌ام ماه مه ایسوس از گوشی ZenFone 3 خود رونمایی کند و، همان طور که در معرفی زن فون 2 شاهد بودیم، مدل‌های دیگری از این گوشی نیز همزمان رونمایی شود. علاوه بر این احتمال رونمایی از تبلت‌هایی از برند زن‌پد، لپ‌تاپ‌هایی از برند زن‌بوک و شاید ساعت هوشمند زن‌واچ نیز وجود دارد. هدست‌های واقعیت مجازی نیز این روزها در بورس هستند؛ پس شاید ایسوس هم نوعی هدست واقعیت مجازی معرفی کند.

برند اینتل در صفحه شمارشگر ایسوس از محصولات متنوعی صحبت کرده که از تراشه‌های این شرکت استفاده می‌کنند؛ هرچند هنوز نمی‌دانیم آیا فقط لپ‌تاپ‌های ایسوس تراشه اینتل را روی خود دارند یا گوشی‌ها و تبلت‌ها هم از تراشه‌های این شرکت بهره می‌برند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)