خانهاخبار
مخصوص اپل‌بازها: اپلیکیشنی برای چک‌کردن باتری گوشی دیگران

مخصوص اپل‌بازها: اپلیکیشنی برای چک‌کردن باتری گوشی دیگران

تمام شدن شارژ گوشی به کابوس همه ما تبدیل شده است. ولی اگر اپلیکیشنی باشد که به دوستانمان وضعیت شارژ گوشی‌مان را اطلاع بدهد، کار ما راحت‌تر نمی‌شود؟
۱۳۹۵/۲/۱۸

Battery Share نام اپلیکیشنی است که به شما امکان می‌دهد شارژ باتری گوشی دوستان یا اعضای خانواده را چک کنید. این اپلیکیشن به همه دستگاه‌های اپل نوتیفیکیشن می‌فرستد و یادآوری می‌کند که شارژ باتری آن دستگاه رو به اتمام است. حتی می‌توانید متوجه شوید که یکی از کاربران دستگاه خود را در حالت Low Power Mode قرار داده است. طبیعتا برای آن‌که باتری گوشی‌ای را رصد کنید، صاحبش باید به شما اجازه این کار را بدهد.

 

image
  
image

 

Battery Share رایگان نیست و 99 سنت قیمت دارد. اما اگر خانواده و دوستانتان شما را دنبال کنند، شما هم می‌توانید شارژ باتری‌تان را به آنها گزارش کنید. به این ترتیب دوستانتان می‌فهمند که وقتی جواب آنها را نمی‌دهید، خودتان را گرفته‌اید یا فقط باتری گوشی‌تان رو به اتمام است! درنتیجه خیلی از سوءتفاهم‌ها برطرف می‌شود.

و بله، این اپلیکیشن امکانات دیگری هم دارد؛ از جمله امکان تماس «صدا روی آی‌پی» (VoIP) به آیفون‌هایی که دنبال می‌کنید. Battery Share روی آی‌اواس 9.1 به بالا نصب می‌شود. پس بهتر است هر چه سریع‌تر آی‌اواس خود را به‌روز کنید؛ به هر حال ممکن است یک روز باتری خودتان از خاموشی نجات پیدا کند.

دانلود Battery Share از اپ‌استور

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Behnam

۱۳۹۵/۲/۱۸
خب هدف سازندش یعنی کلا همین بود.اصلا جالب نیست

mohsen

۱۳۹۵/۲/۱۸
به نظر من زیاد کاربردی نداره?