خانهاخبار
تبلت 10 اینچی جدید سامسونگ در راه است

تبلت 10 اینچی جدید سامسونگ در راه است

اطلاعاتی از یک تبلت 10 اینچی متعلق به شرکت سامسونگ به بیرون درز کرده است که به احتمال زیاد Galaxy Tab 4 Advanced نام خواهد داشت. ظاهر این تبلت مشابه تبلت‌های پیشین گلکسی تب است و تغییری در طراحی آن داده نشده.
۱۳۹۵/۲/۱۸

سامسونگ در حال کار روی چند دستگاه جدید است که قطعا یکی از آنها تبلت خواهد بود. با اینکه سال گذشته بازار تبلت‌ها برای تولیدکنندگان چندان سودآورد نبود، به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم ندارد خط تولید تبلت‌های خود را تعطیل کند.

به تازگی اطلاعاتی در مورد تبلتی با شماره مدل SM-T536 به بیرون درز کرده است که نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسلی دارد. این دستگاه، که نام Galaxy Tab4 Advanced بر آن گذاشته شده، پردازنده 1.6 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت microSD دارد و به دوربین‌های 5 و 1.3 مگاپیکسلی مجهز شده است.

 

image

 

معمولا آن دسته از تبلت‌های سامسونگ که پسوند Advanced با خود به همراه دارند از ویژگی اتصال به شبکه LTE برخوردارند، اما حداقل در اطلاعات این دستگاه جدید چنین قابلیتی را شاهد نیستیم.
هنوز مشخص نیست که Galaxy Tab4 Advanced، یا هر نام دیگری که در نهایت برایش انتخاب شود، چه زمانی و با چه قیمتی عرضه خواهد شد؛ درنتیجه باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چه زمانی رسما از آن رونمایی می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)