خانهاخبار
تصاویر و مشخصات Galaxy Tab S3 8.0 افشا شد

تصاویر و مشخصات Galaxy Tab S3 8.0 افشا شد

تبلت‌های اس 2 نسخه‌های 8 و 9.7 اینچی سامسونگ آماده سپری‌کردن دوران بازنشستگی هستند، در حالی که پرچمداران جدیدی با نام اس 3 و مشخصات نسبتا مشابه از راه می‌رسند. تصاویر و مشخصات محصولات جدید سامسونگ افشا شده‌اند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
۱۳۹۵/۲/۱۶

دو نمونه از محبوب‌ترین و البته قدرتمند‌ترین سری تبلت‌های تولیدی سامسونگ Galaxy Tab S2 8.0 و Tab S2 9.7 هستند. شاید این دو را بتوان رقبای اصلی آیپد مینی 7.9 اینچی و آیپد ایر 9.7 اینچی دانست. به هر حال خبر خوب این‌که نسخه جدید پرچمداران سامسونگ با نام Tab S3 در حال تولید است که رقیب سرسختی برای آیپد‌های 2016 اپل خواهد بود. ظاهرا تصمیم مدیران کره‌ای این است که تبلت‌های اس3 همچنان در سایزهای 8 و 9.7 اینچی تولید شوند که هرکدام به ترتیب شماره مدل SM-T719 و SM-T813 را به خود اختصاص داده‌اند.

 

image

 

خوشبختانه به‌لطف افشاسازی خبرگزاری‌ها و سازمان‌ها دیگر لازم نیست تا تاریخ معرفی کهکشانی‌های غول‌پیکر انتظار بکشیم؛ نه تنها تصویر نسخه 8 اینچی را می‌توانید در بالا مشاهده کنید، بلکه مشخصات کامل آن هم پیش از رونمایی رسمی منتشر شده‌اند! این تبلت از ابعاد 198.6 در 134.8 در 5.6 میلی‌متر بهره‌مند شده که در مجموع وزن 272 گرم را به آن تحمیل می‌کنند. با توجه به تصاویر، ابعاد و وزن دستگاه تا اینجای کار با قاطعیت می‌توان گفت که اس3 حداقل طراحی ظاهری کاملا مشابهی با اس2 دارد.

 

image

 

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، این اطلاعات مربوط به نسخه 8 اینچی است که نمایشگری از نوع آمولد دارد و رزولوشن آن 1536 در 2048 پیکسل است. شاید تفاوت عمده نسخه 2015 و 2016 در پردازنده آنهاست: اس2 از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای به نام Exynos Octa 5433 بهره‌مند شده که فرکانس هسته‌های آن روی 1.9 گیگاهرتز کلاک شده است، اما نسخه 2016 به پردازنده جدید اسنپدراگون 652 هشت هسته‌ای مجهز شده که فرکانسی 1.8 گیگاهرتزی دارد. اگر پردازنده را کنار بگذاریم، فضای رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی 8 و دوربین جلو 2 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی همه و همه شهادت می‌دهند که عملا به جز پردازنده مرکزی، اس3 و اس2 تفاوت عمده‌ای ندارند.

 

image

 

در پایان خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که اس3 در آغاز فروش به اندروید مارشمالو نسخه 6.0 مجهز خواهد شد. نکته دیگر این‌که مشخصات نسخه 9.7 اینچی از سری تب اس3 همچنان مخفی است، اما با توجه به مشخصات نسخه 8 اینچی و شباهت آن به پرچمدار پیشین، احتمالا تبلت 9.7 اینچی هم تفاوت عمده‌ای با همتای 2015 خود نداشته باشد.

 

نظر شما درباره این تبلت‌ها چیست؟ آيا تاکنون از تب اس2 نسخه 8 یا 9.7 اینچی استفاده کرده‌اید؟ با توجه به مشخصات تب اس3 آیا علاقه‌مند به خرید یکی از آنها در سال 2016 هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مجید

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
واقعا عجیبه باید فعلا منتظر جایگزین tab s خودم باشم شاید tab s4 بتونه بهتر از tab s باشه

سامسونگ

۱۳۹۵/۸/۲۷
دمت گرم

سامسونگ

۱۳۹۵/۸/۲۷
واقعا افتضاحه ، سامسونگ دیگه باید بره با تبلت کودکان رقابت کنه و شما مدیر سایت واقع گرایانه مطلب بنویسید ، در مقایسه با اپل و رقیب اپل ، ته جوکه و خنده داره ، خودم طرفدارشم اما آشغاله بی تعصب.. تو تبلت هیچ حرفی برای گفتن نداره..

amir

۱۳۹۵/۴/۱۱
خخخخخخخخ
از یه طرف می گه قراره واسه پرچمدارای اپل رقیب جدی باشه
از اون طرف اسنپدراگون 652 گذاشته و با نسل قبلی خودش تو بقیه موارد فرقی نداره
نهایتا می تونه برا نسل قبلی خودش رقیب باشه:d

fazel lashgari

۱۳۹۵/۳/۱۳
داداش این تبلته!!!