خانهاخبار
مرورگر اپرا تبلیغات مزاحم را برای شما حذف می‌کند!

مرورگر اپرا تبلیغات مزاحم را برای شما حذف می‌کند!

اپرا پس از اضافه کردن ویژگی بلاک‌کننده تبلیغات برای نسخه توسعه‌دهندگان مرورگر خود، اکنون این ویژگی را راهی نسخه اصلی مرورگرش کرده است.
۱۳۹۵/۲/۱۶

اوایل سال جاری بود که اپرا، برای نسخه مربوط به توسعه‌دهندگان، افزونه‌ای برای بلاک کردن تبلیغات معرفی کرد. اکنون این شرکت ویژگی مشابهی را به هر دو نسخه مرورگر خود برای دسکتاپ و موبایل آورده است.

این شرکت ادعا کرده بلاک کردن تبلیغات توسط مرورگر جستجو در وب را نسبت به زمانی که از بلاک‌کننده‌های شخص ثالث یا افزونه‌ها استفاده می‌شود، راحت‌تر و سریع‌تر می‌کند و میزان مصرف رم را کاهش می‌دهد. اد بلاکر مرورگر به صورت پیش‌فرض غیرفعال است و می‌توان از منوی تنظیمات آن را فعال کرد. این شرکت همچنین ابزاری جدید تولید کرده است؛ ابزاری که به کاربران اجازه می‌دهد به مقایسه سرعت بارگذاری صفحات در حالت وجود و نبود تبلیغات بپردازند.

 

image

 

اپرا تنها شرکتی نیست که بلاک‌کننده تبلیغات را به عنوان یک ویژگی برای جذب کاربر به کار گرفته است. در سال 2015 اپل دریچه‌هایی به بلاک‌کننده‌های تبلیغات در iOS 9 باز کرد و سال جاری نیز سامسونگ در مرورگر خود روی اندروید، پشتیبانی از بلاک‌کننده تبلیغات را اضافه کرد.

اپرا با اضافه کردن بلاک‌کننده تبلیغات توجه کاربران بیشتری را به خود جلب می‌کند و راه خود را میان رقیبانی چون کروم، سافاری و اینترنت اکسپلورر با ماهانه 60 میلیون کاربر دسکتاپ و 120 میلیون کاربر موبایل باز می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)