خانهاخبار
اپلیکیشنی که iMessage را به اندروید می‌آورد!

اپلیکیشنی که iMessage را به اندروید می‌آورد!

کاربران محصولات اپل از سرویس پیام‌رسان اختصاصی به نام iMesseage استفاده می‌کنند که امکان مکالمه با کاربران سایر پلتفرم‌ها را به آنها نمی‌دهد، اما یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن راهی یافته که از طریق آن کاربران اندروید نیز می‌توانند از سرویس آی مسیج استفاده کنند.
۱۳۹۵/۲/۱۵

یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن، به نام اریک چی، اپلیکیشنی ساخته است که به کاربران اندروید امکان می‌دهد تا از طریق سرویس iMessage با کاربران اپلی ارتباط برقرار کنند و برای یکدیگر پیام بفرستند. این اپلیکیشن متن‌باز، که PieMessage نام دارد، اولین برنامه‌ای نیست که چنین امکانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما روش مورد استفاده در آن از امنیت بیشتری برخوردار است.

 

image

 

PieMessage، همچون راه‌حل‌های پیشین، نیاز به سروری دارد تا پشتیبانی از اندروید را در iMessage فعال سازد، اما اریک چی به جای استفاده از سرور واسط از کامپیوتر مک با سیستم عامل OS X استفاده کرده است. در این روش هر کاربر می‌تواند از کامپیوتر مک خود به عنوان سرور استفاده کند و نگران امنیت اطلاعات خود هنگام عبور از سرور واسط نباشد.
به گفته اریک چی، پروژه PieMessage همچنان در حال توسعه است و هنوز برای استفاده نهایی آماده نیست. با این حال این امکان وجود دارد که اپل در نسخه بعدی سیستم عامل خود راه این کار را ببندد. در ویدئوی زیر می‌توانید نحوه کار این اپلیکیشن را مشاهده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)