خانهاخبار
انتشار بازی Angry Birds Action برای اندروید و آی او اس

انتشار بازی Angry Birds Action برای اندروید و آی او اس

نسخه جدید بازی انگری بردز با عنوان اکشن برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس منتشر شده است. در این بازی، که به سبک بازی Pinball است، باید پرندگان را به سوی تخم مرغ‌ها هدایت کنید تا با شکستن موانع آنها را از دست خوک‌های کله سبز نجات دهند. در ادامه مطلب لینک دانلود بازی برای اندروید و iOS در اختیارتان قرار گرفته است.
۱۳۹۵/۲/۱۱

شرکت Rovio، فقط چند هفته مانده به اکران فیلم انگری بردز، بازی جدیدی به نام Angry Birds Action را برای هردو سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر کرد. گیم پلی این بازی همچنان متکی بر پرندگان خشمگین و پرتاب آنها به سمت موانع برای نجات دادن تخم مرغ‌ها از دست خوک‌هاست، با این تفاوت که نحوه بازی با سبک سنتی آن کمی تفاوت دارد.

 

image

 

گیم پلی انگری بردز اکشن بیشتر به Pinball شباهت دارد و کاربر با پرتاپ پرندگان و هدایت آنها باید سعی کند تمام تخم‌ مرغ‌ها را نجات دهد و امتیاز بیشتری کسب نماید. تعداد جان‌های شما در Angry Birds Action نامحدود نیست و اگر چند باخت پیاپی داشته باشید، باید صبر کنید تا دوباره امکان بازی کردن برایتان فراهم شود. البته این امکان نیز وجود دارد که با دیدن تبلیغات، دعوت دوستان یا پرداخت پول، محدودیت زمانی ایجادشده را لغو کنید.
Rovio در سال گذشته به دلیل کاهش علاقه کاربران به مجموعه بازی‌های انگری بردز متحمل 15 میلیون دلار ضرر شد، اما امیدوار است تا با اکران فیلم سینمایی Angry Birds دوباره بتواند درآمد خودش را به حالت اول بازگرداند؛ در غیر این صورت شرایط برای این شرکت موفق سخت خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

VistaMobile

۱۳۹۵/۲/۱۱
مگه تحریم برداشته شده ؟ اونها همش کاغذ بازی هست !

علی

۱۳۹۵/۲/۱۱
Isn't availabe in my country 

احسان

۱۳۹۵/۲/۱۱
سلام.چرا گوگل هنوز تو ایران خطا میده?

احسان

۱۳۹۵/۲/۱۱
سلام.چرا گوگل پلی هنوز پیغام میده که تو کشور شما در دسترس نیست?