خانهاخبار
مراسم رونمایی ال جی G5 در ایران برگزار و قیمت رسمی این گوشی اعلام شد

مراسم رونمایی ال جی G5 در ایران برگزار و قیمت رسمی این گوشی اعلام شد

امروز و بعد از ماه‌ها انتظار، ال‌جی گوشی G5 خود را در ایران رونمایی کرد. این مراسم که در هتل آزادی تهران برگزار شد با حضور تعدادی از اصحاب رسانه ، مدیران شرکت ال‌جی و مدیاپردازش همراه بود و در آن ویژگی‌ها و قابلیت‌های برجسته این گوشی هوشمند در معرض دید عموم قرار گرفت و قیمت رسمی این گوشی اعلام شد.
۱۳۹۵/۲/۱۱

مراسم با سخنرانی مدیر محصول موبایل شرکت ال‌جی الکترونیکس، آقای کانگ من لی، آغاز شد. ایشان در مورد ال‌جی و امکانات بارز و منحصربه‌فرد آن سخنانی ایراد کردند. و سپس، با پرواز ال‌جی G5 به سالن همایش از این تلفن هوشمند در حضور اصحاب رسانه رسماً پرده‌برداری کرد. ال‌جی G5 بر یک هوانورد (Drone) سوار شده بود و با ورودش به سالن مدعوین را شگفت‌زده کرد.

image

مدعوین و اصحاب رسانه در این همایش توانستند امکانات ال‌جی G5 را در کلیپ‌های ویدیویی تماشا کنند و از نزدیک کار با این هوشمند ماژولار ال‌جی و ماژول‌هایش که تحت عنوان LG Friends شناخته می‌شوند را تجربه نمایند.

حاصل همکاری ال‌جی با دوستانش  مجموعه‌ای از گجت‌های همراه  گوشی G5 است که می‌تواند این گوشی را تبدیل  به یک دوربین حرفه‌ای، یک پخش کننده‌ی موسیقی با کیفیت های-فای 32 بیت و یا گجت‌های دیگری شود.

بدنه‌ی آلومینیومی براق و داشتن یک باطری کشویی که می‌توان به راحتی آن را در عرض چند ثانیه خارج و با یک باطری پر جایگزین کرد، باعث شده گوشی G5 از مدل پیشین خود یعنی گوشی G4 در بسیاری از موارد پیشی بگیرد.

image

 

اول اینکه، لنز واید دوربین G5 با گستره‌ی دید 135 درجه به شما اجازه می‌دهد بین فاصله‌ی کانونی استاندارد و واید حق انتخاب داشته باشید. دوم، صفحه نمایش همیشه-روشن این گوشی باعث می‌شود که شما اعلانات یا موارد دیگر همچون تاریخ و ساعت را تنها با یک نگاه به صفحه و بدون فشردن هیچ دکمه‌ای ببینید. سوم، شیشه‌ی سه‌بعدی خمیده‌ی استفاده شده در صفحه نمایش 5.3 اینچی این گوشی از طریق یک پروسه‌ی مایکرونایز که آلومینیوم آنود شده را به سطح جدیدی می‌رساند، باعث ایجاد سطح فلزی و رنگینی با انحنایی ظریف شده است.

علاوه بر این، آنتن عایقی در بدنه جاسازی شده است که قابل رویت نیست و اخلالی در زیبایی منحصر به فرد بدنه‌ی گوشی وارد نکرده است. طراحان ال‌جی مفهوم بدنه‌ی فلزی را با اضافه کردن لبه‌های براق -به منظور متعادل کردن کنتراست بدنه‌ی گوشی و نیز خوش دست کردن آن- یک گام به پیش برده‌اند.

کاربران  ال‌جی می‌توانند این تلفن هوشمند را به همراه ماژول CAM PLUS، قاب لمسی Quick Cover، محافظ ضد خش صفحه‌نمایش، با قیمت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان از نمایندگی‌های ال‌جی موبایل (مدیاپردازش) دریافت و کارت گارانتی طلایی دو ساله را هنگام خرید دریافت کنند.

شما می توانید بررسی تخصصی LG G5 را در روزهای آینده در جی اس ام بخوانید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۳/۳
جانا سخن از زبان ما میگویی
خداییش حرف درست رو میگی. اول از همه که رو کارت گارانتی مینویسن که فلان و فلان و فلان فلان و..... مورد شامل گارانتی نمیشه!!!! اگر شانست بزنه و یکی از مواردی هم که شامل گارانتی میشه خراب بشه وقتی میبری نمایندگی میگه باعثش استفاده غلط خودتون بوده!!!
من یه گوشی نکسوس داشتم. مشکل آنتن دهی داشت. بردمش نمایندگی چقدر اذیتم کردن. چقدر وقتمو گرفتن. آخرش یه ایمیل به گوگل زدم که با تعجب بسیار دیدم سریعا جواب دادند با اینکه خدماتی تو کشور ما نداره. و مشکلمو بدون این که اصلا گوشی رو ببین حل کردن و در پایان بهم گفتن اگر باز هم مشکلی داشتید حتما با ما مکاتبه کنید.

ali

۱۳۹۵/۲/۱۱
مثل همون اشغال سامی اس 7 اج که 2.400 تومنه!!!
با اون طراحی های تکراری و صفحه های اغراق کننده

Moulin rouge

۱۳۹۵/۲/۱۱
حالا كي اصرار كرد حتماً بخري؟؟؟
الان لابد نگيري شركت ال جي بهترين مشتري خودشو إز دست ميده و ورشكست ميشه؟؟ گربه دستش به گوشت نمي رسه ميگه پيف پيف بوووو ميده

Mehrdad

۱۳۹۵/۲/۱۱
عزیزم همین g2 شما رو با گوشی میانرده سامسونگ مقایسه کردیم کم آورد چه برسه به پرچمدار . هه !

احسان نیک

۱۳۹۵/۲/۱۱
اشغال?
واقعا متاسفام برای کسایی که هیچ چیز از علم و تکنولوژی سرشون نمیشه و میان نظر میدن برادر من این گوشی اگر اشغاله نخر شما برو همون اشغالهایی رو که نام بردی بخر کسی نمیگه چرا خریدی ولی کاشب کمی در مورد پبشینه شرکتهای موبایلی تحقیق میکردی و نظر درست میدادی هنوز یادمون نرفته که سامسونگ چقدر گوشی ترکوند و اپارتمان اتیش زد و ادم هارو دوچار سوختگی کرد اون سونی جونتم که یه مدت اصلا محو شده بود و وجود خارجی نداشت ولی ال جی هیچ وقت نه به کسی اسیب زده نه دوچار بحران مالی شده همه اینا برمیگرده به مدیریت درست این کارخونه درضمن همیشه نو اوری در مورد صنعت موبایل و اولین ها مال ال جی بوده