خانهاخبار
پرچم‌دار اوپو با صفحه‌نمایش 4K عرضه خواهد شد

پرچم‌دار اوپو با صفحه‌نمایش 4K عرضه خواهد شد

تا دو ماه دیگر اوپو بالأخره از پرچم‌دار جدیدش رونمایی خواهد کرد. اطلاعات تازه‌ای از این گوشی منتشر شده که از سخت‌افزار قوی آن پرده برمی‌دارند
۱۳۹۵/۲/۸
image

اوپو در یکی دو سال اخیر چند گوشی هوشمند جدید عرضه کرده است، ولی نمی‌توان در مورد هیچ‌کدام گفت از نظر سخت‌افزاری قوی هستند. دو سال از عرضه آخرین پرچم‌دار اوپو (یعنی Find 7) می‌گذرد و اوایا سال 2015 بود که اطلاعاتی از Find 9  پرچم‌دار بعدی اوپو منتشر شد.

اما سال 2015 هم تمام شد و Find 9 عرضه نشد. و فقط اواخر سال بود که در خبری اعلام شد که این گوشی کذایی سال 2016 به بازار خواهد آمد. حالا شایعات تازه‌ای درباره‌اش به گوش می‌رسد.

ظاهرا Find 9 بالأخره در ماه ژوئن امسال رونمایی خواهد شد. البته این خبر هم هنوز تأیید نشده. Find 9 احتمالا حدود 615 دلار قیمت خواهد داشت. و مجهز به صفحه‌نمایش سازگار با 4K، رم 6 گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده اسنپدراگون 820 خواهد بود. اوپو قصد دارد در این گوشی از فناوری شارژ سریع Super VOOC استفاده کند که قادر است در پانزده دقیقه یک بارتی 2500 میلی‌آمپری را کامل شارژ کند. دوربین این گوشی هم از لرزشگر هوشمند SmartSense بهره خواهد برد.
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

hamid5233

۱۳۹۵/۴/۱
تمام قدرتش روی کاغذه

Iranproject7.ir

۱۳۹۵/۲/۹
خیلی خوبه من فکر میکنم این بهترین گوشی هست

علیرضا

۱۳۹۵/۲/۹
سخت افزارش باورنکردنی . اگر بیاد چیکار میکنه؟
غوغا به پا میکنه!

حمید

۱۳۹۵/۲/۸
والا خجالت داره؟ او دیگه چیه؟ تمام این خبرهای مثلا تازه شما رو سونی قبلا ساخته! حیف نیست این همه بی انصافی،

ایلیا

۱۳۹۵/۲/۸
این دیگه چیه؟ وقتی سونی 4K میزد این آت و آشغالا کجا بودن؟ او!!؟؟ پفکه؟