خانهاخبار
4 دلیل قانع‌کننده برای انتخاب گلکسی اس 7 و اس 7 اج

4 دلیل قانع‌کننده برای انتخاب گلکسی اس 7 و اس 7 اج

در مدت کمی از عرضه گوشی‌های پرچمدار سامسونگ فروش خوب این گوشی‌ها نشان از عملکرد رضایت بخش آنها داشت و این فروش خوب کماکان ادامه دارد. اما هیچ می‌دانید چه ویژگی هایی نزد کاربران بیشترین اهمیت را دارد؟
۱۳۹۵/۲/۱۰

سامسونگ طبق روال همیشه در(2016) MWC بارسلون از نسل جدید پرچمداران سری گلکسی خود رونمایی کرد؛ پرچمدارانی که همچون نسل قبلی با اقبال خوب کاربران مواجه شده‌اند. این شرکت در گوشی‌های پرچمدار جدید خود بسیار موفق عمل کرده است؛ گوشی‌هایی با بدنه فلزی، طراحی زیبا، دوربین عالی و بسیاری ویژگی‌های دیگر که هر خریداری را وسوسه می‌کنند. هر جور که حساب کنیم، نمی‌توانیم منکر مشخصات رده‌بالا و دوست‌داشتی این پرچمدارها شویم. در این نوشته سراغ دلایلی می‌رویم که برای اکثر خریداران بهترین دلیل خرید گلکسی اس7 و اس7 اج هستند.

 

یک گوشی در دو سایز

گوشی‌های گلکسی اس7 و اس7 اج تقریبا مشخصاتی مشابه دارند، اما نمایشگر آنها در دو اندازه مختلف است: اس7 نمایشگر 5 اینچی دارد و اس7 اج نمایشگر 5.5 اینچی. این کار دست دوستداران گوشی‌های سامسونگ را باز می‌گذارد تا از دو سایر مختلف، دلخواه خود را انتخاب کنند. از طرفی اگر کاربران نمایشگر خمیده دو طرف گوشی را دوست داشته باشند، سراغ اس7 اج می‌روند و اگر این نوع نمایشگر برایشان چندان مطلوب نباشد، اس7 را انتخاب می‌کنند.

 

image

 

نمایشگر

سامسونگ در تولید گوشی‌های گلکسی اس7 و اس7 اج بهترین نمایشگر‌ را به کار گرفته است: پنل‌های AMOLED که در نور فضای بیرونی نیز روشنایی قابل توجهی دارند، زاویه دید خوبی دارند و مشکل مصرف باتری آنها نیز مرتفع شده. در تنظیمات نمایشگر این گوشی چهار حالت Basic ،AMOLED Photo ،AMOLED Cinema و Adoptive Display دیده می‌شود که شما می‌توانید چگونگی وضعیت نمایشگر خود را تعیین کنید.

 

image

 

دوربین

به‌جرئت می‌توان دوربین گلکسی اس‌های جدید را سریع‌ترین دوربین در میان اسمارت‌فون‌های هم رده اش دانست. دوربین 12 مگاپیکسلی این گوشی‌ها نه تنها عکس‌های بسیار باکیفیت ثبت می‌کند و جزئیات را به خوبی نشان می‌دهد، بلکه با داشتن شاتری سریع راحتی بیشتری برای کاربران به همراه دارد. با دوربین این گوشی نگران گرفتن عکس در محیط‌های کم‌نور نیز نخواهید بود.

 

image

 

طول عمر باتری

این روزها که هر کس از گوشی خود استفاده زیادی می‌کند، میزان دوام باتری به یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب گوشی تبدیل شده است. در این بین باتری گلکسی اس‌های جدید سامسونگ نیز عملکردی درخشان از خود نشان داده است. دوام باتری گوشی‌هایی که تراشه اگزینوس سامسونگ را روی خود دارند از نسخه‌هایی که تراشه کوالکام دارند بیشتر است، اما نسخه‌های با تراشه کوالکام نیز عملکردی قابل قبول از خود ارائه کرده‌اند.

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (76 نظر)

پارسا

۱۳۹۵/۱۱/۲۹
بورتپو راست ميگه : ذوق كردي ??

mehdi

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
من اس ۷اج دارم دکمه هومش خش برمیداره

mehdi

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
سلام ،من خودم اس ۷ اج دارم تنها مشکلش اینه که نمیشه هم محافظ صفحه روش باشه و هم ماحفظ بدنه بزاری براش در کل عالیهه بخر

Mohsen_Ez

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
من خودم یک سال و نیمه که S6 Edge دارم و خیلی ازش راضیم که شامل سرعت بالای پردازنده ، کیفیت بالای دوربین ، شارژ قابل قبول ، صفحه نمایش باکیفیت فوق العاده ، ابعاد مناسب و جمع وجور و . . . هستش. خوبی گوشی های پرچمدار سامسونگ اینه که با خریدشون حسرت داشتن هیچ گوشی رو نمیخورید. قطعا گوشی S7 اندک نواقص S6 رو برطرف کرده که مهمترینش افزایش شارژ نگهداشتن هستش

ابراهیم

۱۳۹۵/۸/۲۸
جناب وای اچ محترم!!!
1. سری نوت سامسونگ فون تبلت یا به عبارتی فبلت هست.
2. سری نوت به عنوان پرچمدار میان دوره سامسونگ در آگوست هر سال میلادی ارائه میشه تا پوز برندهایی مثل برند محبوب شما رو بزنه تا دم در نیارن!!
3. بنده دوست تعمیراتی دارم که جزء بهترینهای کار تعمیر موبایله. من سوکت هندزفری نوت3 رو با یه حرکت احمقانه داغون کردم. وقتی بردم تعمیر کنه گفت طی یکسال اخیر اولین باره نوت3 میارن واسه تعمیر و جالبتر اینکه سامسونگ به خاطر اطمینان از کیفیت این قطعه یدکیشو ارائه نمیکنه و باید به صورت استوک تهیه کنیم و اونم فقط توی علاء الدین!! گفتم با این همه در رو چرا خودت نداری؟ گفت الان تو بعد یک سال اومدی میگی گوشیم اینجور خرابش کردم! گوشی که خراب نمیشه مردم مریض نیستن بیارن تعمیر کنن!!
4. اینقدر از لحاظ سخت افزار قدرتمند ساخته میشه سری نوت که بعد دو سال و نیم که گوشی رو خریدم و از 26.5 گیگابایت حافظه قابل دسترس کاربر، 25.5گیگ رو پر کردم، هنوز یک مرتبه نشده گوشی هنگ کنه. یه گوشی پیدا کن اینجور تا خفت پرش کنی و خاموش نشه! هنگ که پیشکش برند محبوب شما!
5. در مورد قلم نوری هم بد نیست بدونی قابلیت های زیادی براش در نظر گرفته شده و مخصوصا از نوت5 که بیشتر شد و در نوت7 به اوج رسیده. بنده خدا اون قلم نوری خودش دزدگیر داره! از یه فاصله ای که دورترش کنی از گوشی، گوشی شروع میکنه به آلارم دادن.
اینا بخشی از قدرت نوت بود و از کیفیت صفحه نمایشگر و سرعت گوشی دیگه نگفتم چون نمیخوام مبلغ سامسونگ باشم. یا حق