خانهاخبار
بررسی ویدیویی اختصاصی جی اس ام از پرچمدار جدید هوآوی، P9

بررسی ویدیویی اختصاصی جی اس ام از پرچمدار جدید هوآوی، P9

اگر با اخبار جی اس ام همراه بوده باشید، می‌دانید که هوآوی مدتی پیش در لندن پرچمدار جدید خود یعنی پی 9 را معرفی کرد. حالا جی اس ام در مراسم رونمایی این گوشی در خاورمیانه حضور پیدا کرده و این گوشی را به صورت ویدیویی بررسی کرده است. با ما همراه باشید.
۱۳۹۵/۲/۶

در سال‌های اخیر هوآوی به‌خوبی خودش را در دنیای موبایل نشان داده و توانایی‌اش را در این زمینه ثابت کرده است. زمانی را که اولین گوشی خانواده P معرفی شد به خاطر داریم که در زمان خود یکی از نازک‌ترین گوشی‌های موجود در بازار بود. اکنون به P9 رسیده‌ایم. این گوشی نیز در نوع خودش یکی از باریک‌ترین پرچمدارانی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید. دوربین دوتایی گوشی، که با تکنولوژی جدیدی برای استفاده همزمان دو دوربین کار می‌کنند، یکی از ویژگی‌های خاص و سلاح‌های قوی P9 در برابر رقبا به‌حساب می‌آید. بدنه تمام‌فلزی نیز یکی دیگر از مشخصات بارز این نسل از خانواده P است. تمام این ویژگی‌های خوب می‌توانند هر کسی را به خرید گوشی P9 وسوسه کنند. امروز هوآوی در شهر دبی مراسمی برای رونمایی رسمی از این گوشی در خاورمیانه برگزار کرد که جی‌اس‌ام نیز در این مراسم حضور داشت و موفق شد از نزدیک آخرین پرچمدار هوآوی را بررسی کند. با بررسی ویدیویی این گوشی همراه باشید. 

 

.

در روزهای آتی با بررسی تخصصی کامل این گوشی در جی‌اس‌ام نیز همراه باشید. نظر شما درباره Huawei P9 چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

icelove

۱۳۹۵/۱۱/۱۸
عالیه ...

reza

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
اقا امین و اقا ارمان اگه انتظار دارین ک واستون روپایی بزنه یا شنا غورباغه ای کنه یا بالاس بزنه باید بتون بگم ک ن نمیزنه.

reza

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
شما برو یه دوربین کنون بخر.منم اولش برام دوربین زیادمهم بود رفتم یه دوربین خریدم.الان چیزی جز پردازنده برام مهم نیس ک پی 9 مث اب خوردن هر برنامه ای رو میتونه اجرا کنه.گوشی محشریه.اگه دوربینش برات مهم برو پی زد ایکس یا زد 5 پریموم.البته به جز دوربین همه چی سونی افتضاح.من خودم سونی زد 2 داشتم بعد رفتم پی ایفون.بعد سامسونگ.اخریش هم هواوی.سامسونگ و ایفون فقط پول مارکشونو میگیرن.من اول هواوی رو مسخره میکردم.ولی الان فهمیدم ک چه گوشی باحالیه.سونی هم ک اشغاله.دوتا سونی دارم تو خونه افتاده گوشه کمد

جواد

۱۳۹۵/۹/۲۲
دوستان تورو خدا رهنماییم کنید از نظر دوربین و صفحه نمایش این بهتره یا اکسپریا ایکس. من فقط دوربین و صفحه نمایش به کارم مید

مرصاد

۱۳۹۵/۵/۲۰
خداییش توانایی خریدهربرندی رو دارم اماعاشق هواویم پی 8که ماهه حتما پی 9سرتره