خانهاخبار
عرضه Galaxy S7 و S7 edge صورتی رنگ از امروز

عرضه Galaxy S7 و S7 edge صورتی رنگ از امروز

مدتی است که شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های پرچمدار خود را با رنگ صورتی نیز وارد بازار می‌کنند. امروز مدل صورتی رنگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در کره جنوبی رونمایی شد که تصاویر آن را می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.
۱۳۹۵/۲/۱

سامسونگ امروز از پنجمین رنگ گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge رونمایی کرد. رنگ Pink Gold یا همان صورتی از امروز به جمع چهار رنگ سیاه، سفید، طلایی و نقره‌ای پرچمداران سامسونگ اضافه شده است.
گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج صورتی از نظر قیمت و مشخصات سخت‌افزاری با رنگ‌های قبلی تفاوتی ندارند، ولی فعلا فقط در کشور کره جنوبی به فروش می‌رسند. البته سامسونگ گفته است که گلکسی‌های صورتی خود را در بازار سایر کشورهای جهان نیز عرضه می‌کند، اما به تاریخ دقیق آن اشاره‌ای نکرده است.

 

 

image

 

پرچمداران 2016 سامسونگ به نمایشگر Qaud HD، پردازنده اگزینوس 8890، دوربین 12 مگاپیکسلی و 4 گیگابایت حافظه رم مجهزند و از سیستم عامل اندروید مارشمالو استفاده می‌کنند.


نظر شما در مورد رنگ صورت گلکسی‌ها چیست؟ فکر می‌کنید میان Pink Gold سامسونگ و Rose Gold اپل کدام یک زیباتر است؟​

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Maryam

۱۳۹۵/۳/۱۱
رنگ صورتیش واقعا قشنگه.

ندا

۱۳۹۵/۳/۹
دوستان آیا رنگ صورتی اس 7 تو بازار موجود است؟؟؟؟؟؟

خشایار

۱۳۹۵/۲/۲
فکر کنم منظور این دوستمون از سبز لجنی سبر یشمی بود??

M

۱۳۹۵/۲/۲
Pink Gold faghat vase khanumast,,,,mard k surati nemikhare,,,Iphone suratish aslan zibaii nadare,,,,behtarin range Iphone Space Gray hast.....Sami chon jensesh shishe hast kheiliiiiiii kheiliii zibatare

sina

۱۳۹۵/۲/۱
اقا ی سوال دارم؟
چرا چن ماه پیش گوشی فک کنم a9 بود دقیق یادم نیست گفت صورتیشو می زنیم تو همین سایت جی اس ام مطلب نوشتن یکی از دوستان که اچ تی سی از اپل تقلید کرده؟
چرا درباره سامسونگ همچین چیزی بیان نکردین؟