خانهاخبار
جزئیات پشت پرده توقف طرح مکالمه نامحدود موبایل

جزئیات پشت پرده توقف طرح مکالمه نامحدود موبایل

مدیرعامل همراه اول با اعلام جزئیاتی از طرح مکالمه نامحدود موبایل، پشت‌پرده‌های توقف این طرح را اعلام کرد.
۱۳۹۵/۱/۳۱

به گزارش جی‌اس‌ام و به نقل از خبرگزاری فارس، وحید صدوقی با اعلام جزئیاتی از طرح مکالمه نامحدود اپراتورها دلایلی را که منجر به توقف این طرح شد بیان کرد.

مدیرعامل همراه اول اظهار داشت: اپراتور رقیب ابتدا طرحی را اعلام کرد که مشترک با یک‌هزار تومان شارژ بتواند 100 برابر مکالمه کند که در عرض چند هفته اجرای این طرح، 100 هزار مشترک VLR (مشترک فعال در لحظه) کم شد.

وی ادامه داد: در پاسخ به این طرح، همراه اول نیز طرح مکالمه نامحدود را اعلام کرد که طی مدت کوتاهی 2 میلیون مشترک فعال به VLR همراه اول اضافه شد.

صدوقی گفت: شرایط مشترکان میلیونی همراه اول و مشترکان 27 میلیونی تلفن ثابت مخابرات، وضعیت موفقی را در این طرح برای همراه اول رقم زد که در مقابل، اپراتور رقیب برای جبران، چندین بار طرح خود را به ماهانه، هفتگی و حداقل 5 هزار تومان تغییر داد.

مدیرعامل همراه اول گفت: اما درنهایت، جواب محکم و اقدام هوشمندانه اپراتور اول در این طرح بازی را به نفع همراه اول تغییر داد که چندی بعد با شکایت اپراتورهای دیگر، سازمان تنظیم مقررات دستور داد که طرح را متوقف کنیم.

صدوقی گفت: با اجرای این طرح در سال 94، درآمد پیش‌بینی شده همراه اول 2 درصد کاهش یافت، اما به جذب مشترک بیشتر انجامید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

shadi

۱۳۹۵/۲/۱
چطورشد؟!!!اولاقبلاتابه امروزتوخبرها اومده بودبخاطرترافیک زیاددرخطوط.مکالمه نامحدود را برداشتند،حالاکی پرده زده که ازپشت پرده حرف میزنید!
دوماأگه ترافیک مکالمه زیادمیشدواختلالی بوجودمیومدتقصیرهمراه اول بودچون هم مشترکینش زیاده وهم تلفن ثابت مخابراتش زیادهست

safar

۱۳۹۵/۲/۱
طرفداری ازاپراتورهای دیگه نباشه تقصیرهمراه اوله!داشتیم رایگان حرف میزدیم همراه اول هم اومدتقلیدکردورایگان حرف زدن جمع شدیکی نیست به همراه اول بگه تو که درآمدت به یمن تعدادزیادمشترکانت زیادبودچه لزومی داشت کاسه داغترازآش بشی وبیایی قاطی بشی وجلواپراتورهای نوپاسنگ بندازی؟!!!

جواد

۱۳۹۵/۱/۳۱
سلام اقای صدوقی اگه ایرانسل هم بیاد طرح مکالمه نامحدود رو هم برای خط ایرانسل به ایرانسل و هم برای تلفن ثابت بزاره اونوقت بهت میگم چه خبر میشه
در ضمن اقای صدوقی تسلیت از 27 اردبیهشت با بیشتر از 20 میلیون مشترکت خداحافظی کن طرح انتخاب اپراتور بدون تغییر شماره مطمعنن شبکه پرقدرت ایرانسل پیروز و اول خواهد شد ایرانسل دوست داریم

Erf

۱۳۹۵/۱/۳۱
به تنها چیزی که این وسط اهمیت داده نمیشه
رضایت کاربره برا خودشون میبرنو میدوزن

علی

۱۳۹۵/۱/۳۱
اره خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی طرح خوبی بود واقعا حیف