خانهاخبار
نمونه تصاویر گرفته‌شده با دوربین HTC 10

نمونه تصاویر گرفته‌شده با دوربین HTC 10

دوربین اچ‌ تی‌ سی 10 روی کاغذ دوربین بسیار خوبی است که از ویژگی‌ها و امکانات کاملی بهره می‌برد، اما این دوربین در دنیای واقعی چه عملکردی دارد؟ در ادامه مطلب مجموعه‌ای از تصاویر گرفته‌شده با اچ تی سی 10 در اختیارتان قرار گرفته است که می‌توانید کیفیت دوربین این دستگاه را به صورت واقعی بررسی کنید.
۱۳۹۵/۱/۳۱

در یک هفته گذشته مطالب زیادی در مورد HTC 10 منتشر کردیم و از ظاهر زیبا و سخت‌افزارهای قدرتمند آن گفتیم. اما یکی از مواردی که اچ‌تی‌سی تاکید بسیاری بر آن می‌کند کیفیت دوربین 12 مگاپیکسلی (اولتراپیکسلی) دستگاه است.

دوربین این پرچمدار با داشتن پیکسل‌های بزرگ قادر است در موقعیت‌های کم‌نور تصاویر روشنی به ثبت برساند و لرزشگیر اپتیکی تصویر مانع تار شدن تصاویر بر اثر لرزش دست می‌شود. همچنین فوکوس لیزری خودکار دقت و سرعت فوکوس روی سوژه‌ها را افزایش می‌دهد و فلاش دوگانه آن نیز نور طبیعی‌تری برای عکس گرفتن فراهم می‌کند.

با اینکه این مشخصات روی کاغذ بسیار عالی به نظر می‌رسند، بدون داشتن عکس‌های واقعی گرفته‌شده با HTC 10 نمی‌توان به قدرت و کیفیت حقیقی دوربین آن پی برد. در ادامه مجموعه‌ای از تصاویر گرفته شده با پرچمدار 2016 اچ‌تی‌سی در موقعیت‌های مختلف (فضای بیرونی، فضای داخلی، مایکرو، نور کم) قرار داده شده است که با کلیک کردن روی آنها در اندازه واقعی نمایش داده می‌شوند. این تصاویر را ببینید و نظر خود را در مورد دوربین HTC 10 به ما بگویید.

 

image

image

image

image

image

image

image
image

image
image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

mamadreza_kqz

۱۳۹۵/۲/۸
سنسور های عالیه سونی
فناوری اولترا پیکسل در نتیجه عکس بهتر توی نور کمتر
دیافراگم مناسب
قابلیت فیلم برداری 4k
دوربین جلو عریض تر
داشتن لرزش گیر اپتیکال هم در جلو و هم در پشت
برای اولین برا استفاده از لرزش گیر اپتیکال برای دوربین جلو
در کل ارزش خرید بالا

مهدی

۱۳۹۵/۲/۳
عکس محیط تاریکه محشرههه... نویزش فوق العاده کمه... این یعنی یه دوربین درست حسابی در حد اسم اچ تی سی...??

شیدا

۱۳۹۵/۲/۲
میگم این htc 10 با گوشی htc M10 که قرار بود بیاد فرق داره؟

10

۱۳۹۵/۲/۲
اگه به صورت غیر رسمی بیاد ایران حدود 3 میلیون هستش
اگه رسمی بیاد و قیمتش ثابت شه حدود 2 میلیون و 400 ایناس

پارسا

۱۳۹۵/۲/۲
نسبت به m9یک دنیا بهتر شده و رنگ هاو جزعیات و فاصله کانونی بسیار عالی شده و غیره و غیره ولی لبه ها ی اجزای توعکس میتونست شارپ تر باشه در کل من ازطرفدارای htc هستم و تا حالافقط از این برند گوشی خریدم اونم به خاطر طراحی و اوج کیفیت ساختش و امکانات کامل گوشیهاش به خصوص زمانی که ساخت تایوان بود!