خانهاخبار
افزایش عمل جراحی لب به خاطر سلفی!

افزایش عمل جراحی لب به خاطر سلفی!

انجمن جراحان پلاستیک آمریکا در گزارشی اعلام کرده است که در سال گذشته تعداد عمل‌های جراحی لب به دلیل محبوب شدن پدیده سلفی گرفتن در میان مردم آمریکا به شدت افزایش یافته و مردم برای داشتن تصاویر بهتر تمایل بسیاری به انجام دادن این عمل پیدا کرده‌اند.
۱۳۹۵/۱/۳۱

در سال گذشته سلفی و سلفی گرفتن به پدیده‌ای جهانی تبدیل شد؛ تب داغی که بعید است به این زودی‌ها فروکش کند. گرفتن سلفی خوب آنقدر برای کاربران اهمیت دارد که ممکن است به خاطر آن دست به هر کاری بزنند. در چند وقت گذشته خبرهای زیادی در مورد کشته شدن و حادثه دیدن کاربرانی شنیدیم که در حال سلفی گرفتن بودند. حتی بعضی کشورها سلفی گرفتن در بعضی اماکن را به دلیل خطرناک بودن ممنوع کرده‌اند. اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید سلفی سبب شده تا آمار عمل جراحی لب افزایش یابد!

 

image

 

گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا نشان می‌دهد که در سال 2015 جراحی لب رکورد زده و دومین رشد سریع در میان عمل‌های زیبایی صورت در 15 سال گذشته را داشته است. بر اساس این گزارش، 27500 مورد عمل جراحی لب در سال 2015 به صورت مشترک روی مردان و زنان آمریکایی انجام شده که اصلی‌ترین دلیل آن تمایل به بهتر دیده شدن در عکس‌های سلفی است.
آیا شما حاضرید برای داشتن عکس‌های سلفی خوب، صورت خودتان را به دست جراحان بسپارید و در آن تغییری ایجاد کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۵/۲/۱
من به خاطر هیچی به جز سلامتیم حاضر نیستم هیچ جامو عمل کنم

منصور

۱۳۹۵/۲/۱
اروپا و آمریکا جراحی لب تو ایران جراحی بینی.
بقول یه بابایی خدا وقتی داشت بینی ایرانی هارو درست میکرد کلید Caps Lock رو روشن گذاشته بود!!!