خانهاخبار
آیا نمایشگر Galaxy Note 6 بزرگ‌تر از قبل خواهد بود؟

آیا نمایشگر Galaxy Note 6 بزرگ‌تر از قبل خواهد بود؟

در تازه‌ترین اطلاعاتی که از مشخصات سخت‌افزاری گلکسی نوت 6 سامسونگ به دست آمده، مشخص شد که این فبلت ممکن است نمایشگری بزرگ‌تر از قبل داشته باشد و برای اولین بار در برابر نفوذ آب مقاوم شود.
۱۳۹۵/۱/۲۹

با اینکه هنوز زمان زیادی تا معرفی گلکسی نوت بعدی باقی مانده است، از چند هفته پیش شایعاتی به گوش رسیده که ادعا می‌کند سامسونگ یک ماه زودتر از همیشه از این دستگاه رونمایی می‌کند.

سایت فون‌آرنا اسکرین‌شاتی از برنامه CPU-Z منتشر کرده است که اطلاعات سخت‌افزاری دستگاهی با شماره SM-N930F در آن درج شده و ادعا می‌شود مربوط به Galaxy Note 6 سامسونگ است. در این تصویر به نمایشگر 5.77 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل اشاره شده که اندازه آن نسبت به گلکسی نوت 5 حدود 0.1 اینچ افزایش یافته است. به جز اندازه و رزولوشن نمایشگر، بار دیگر بر حافظه رم 6 گیگابایتی، که پیش تر خبرهایی در موردش خواندیم، تاکید شده است.

 

image

 

درحالی که بعضی شایعات احتمال استفاده از پردازنده اسنپدراگون 823 کوالکام را در گلگسی نوت 6 پیش‎‌بینی کرده بود، آنچه از این اسکرین‌شات مشخص است این است که Galaxy Note 6 همچون Galaxy S7 از پردازنده اگزینوس 8890 استفاده می‌کند. البته این امکان وجود دارد که نسل بعدی گلکسی نوت نیز با دو مدل پردازنده به بازار عرضه شود.

در این خبر آمده است که طراحی گلکسی نوت 6 به طراحی گلکسی اس7 و گلکسی نوت 5 شباهت دارد که البته ضخامت آن اندکی بیشتر خواهد بود. علاوه بر این گلکسی نوت 6 اولین مدل از سری گوشی‌های Note سامسونگ است که از خاصیت ضدآب بودن بهره می‌برد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

MYS5

۱۳۹۵/۱/۳۱
ولی چیزی که واضحه اینه که رئال بهتر و باارزش تر و پرطرفدار تر(بیش از 300میلیون نفر) هستش.

yh

۱۳۹۵/۱/۳۱
با این مثال ختافه ایی شما یاد این می افتم که پرسپولیس بگه من 50 میلیون هوادار دارم... در حالیکه رئال فقط نه میلیون هوادار داره و پرطرفدارترین تیم دنیاست!!1 لبته من قرمز و آبی نیستم جواب مثالتونو فوتبالی دادم تا از توهم در بیای

MYS5

۱۳۹۵/۱/۳۰
Yh هروقت بذار یه مثال بزنم باز تا شاید قانع بشی.
هروقت تونستی بگی ختافه از رئال مادرید بهتره،میتونی بگی htc هم از سامسونگ بهتره

MYS5

۱۳۹۵/۱/۳۰
اسم نوت ارزشش از کل کمپانی htc بیشتره

Black

۱۳۹۵/۱/۳۰
آقای yh اصلا تا حالا گوشی سامسونگ دستت گرفتی که الکی نظر میدی ؟ من گوشی سامسونگ دارم 2 گیگ هم بیشتر رمش نیست 16 تا برنامه روش نصبه از جمله asphalt 8 راحت اجرا میکنه آخ هم نمیگه و حدود 600 مگابایت از رم آزاده دیگه رم 6 که جای خود داره .