خانهاخبار
پشتیبانی مایکروسافت از نسل جدید تراشه کوالکام، اسنپدراگون 830

پشتیبانی مایکروسافت از نسل جدید تراشه کوالکام، اسنپدراگون 830

مایکروسافت پشتیبانی از تراشه اسنپدراگون 830 کوالکام را فراهم کرده است تا تولیدکننده‌ها را برای ساخت گوشی پرچمدار به سوی ویندوز 10 موبایل بیاورد.
۱۳۹۵/۱/۲۹

تا کنون دانسته‌ایم که دو گوشی ویندوزی از تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام پشتیبانی خواهند کرد: گوشی‌های HP Elite X3 و Alcatel Idol Pro 4 که هنوز مدت زیادی تا عرضه آنها باقی مانده است.

اکنون خبرهای جدیدی رسیده و به نظر می‌رسد مایکروسافت قدم بزرگ بعدی را نیز برداشته است. این شرکت در سایت Windows Phone OEM پشتیبانی از تراشه Qualcomm MSM8998 را اضافه کرده است؛ تراشه‌ای که هنوز رونمایی نشده، اما یکی از تحلیلگران آن را همان اسنپدراگون 830 نامیده است.

 

image

 

مایکروسافت اگرچه خود فعلا قصد تولید گوشی ویندوزی جدیدی را ندارد، با پشتیبانی‌ از سخت‌افزارهای جدید تولیدکنندگان را به حرکت به سوی ویندوز موبایل و ساخت گوشی‌های ویندوزی بیش از پیش ترغیب می‌کند.

خوب است بدانید مایکروسافت با لومیا 650 به تولید گوشی‌های ویندوزی سری لومیا پایان داد و هرچند رسما خبری منتشر نشده، گوشی ویندوزی بعدی این شرکت نام سرفیس فون را بر روی خود خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

M

۱۳۹۵/۱/۳۰
سن نار بده اش به همين خيال باش

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۱/۲۹
سری لومیا از بین رفت چون شرکت سست اراده نوکیا نتونست با قویترین سیستم عامل دنیا بازار رو به دست بگیره. حالا بزرگترین شرکت دنیا میخاد عنوان بهترین رو همزمان در تبلت و موبایل داشته باشه. برای اولین بار در تاریخ قراره موبایلی معرفی بشه که نه تنها محیط ویندوزی داره بلکه مثل یک ویندوز کامپیوتری عمل میکنه. سال اینده میلادی یک با برای همیشه دست فروش های چینی و کره ای با یک رقیب نظام مند کوبانده میشوند. و اپل دست به دامان مایکروسافت خواهد شد تا بتواند به فعالیت ادامه دهد. سونی بالاخره سر تسلیم جلوی ویندوز فرو خواهد اورد و نوکیا از اشتباه خود پشیمان خواهد شد. اما این بار نوکیای ورشکسته همراهی نداره که تو مقام اول تولید موبایل نگهش داره.