خانهاخبار
QuickTime را فورا از ویندوز خود پاک کنید!

QuickTime را فورا از ویندوز خود پاک کنید!

به دنبال کشف دو باگ خطرناک در نسخه ویندوز برنامه QuickTime، به کاربرانی که از آن روی کامپیوتر خود استفاده می‌کنند توصیه شده است که فورا این برنامه را پاک کنند تا خطری متوجه آنها نشود.
۱۳۹۵/۱/۲۹

چند روز پیش، شرکت امنیتی ترند میکرو دو باگ خطرناک در نسخه ویندوز برنامه QuickTime پیدا کرد که به هکرها اجازه می‌دهد کنترل کامل کامپیوتر قربانی را به دست بگیرند. از آنجا که مشخص شده اپل دیگر برای به‌روز‌رسانی این برنامه و رفع مشکلات نسخه ویندوز آن برنامه‌ای ندارد، شرط عقل این است که اگر به هر دلیلی از این برنامه روی کامپیوتر خود استفاده می‌کنید، سریعا آن را پاک کنید.

 

image

 

با اینکه هنوز گزارشی در مورد سوء استفاده از این باگ از کاربر یا سازمانی گزارش نشده است، وزارت امنیت داخلی آمریکا به تمام کاربران ویندوز که از QuickTime استفاده می‌کنند توصیه کرده برای حفظ امنیت خود در مورد پاک کردن این برنامه کوتاهی نکنند. این آسیب‌پذیری خطرناک تنها کاربران ویندوز را تحت تاثیر قرار می‌دهد و کاربران سیستم عامل مک از آن در امان هستند.
برای پاک کردن QuickTime به Control Panel ویندوز بروید و از طریق Uninstall a program برنامه QuickTime را انتخاب و روی دکمه Uninstall کلیک کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

اریا

۱۳۹۵/۲/۱۳
ممنون خدا رو شکر

Alireza

۱۳۹۵/۱/۳۰
این دیگه مشکل از ما نیست مشکل اپل دزده

جواد

۱۳۹۵/۱/۲۹
خب خیلی از برنامه های کلیپ سازی مثل corel با این برنامه کار می کنن. ما چی کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟