خانهاخبار
اچ‌تی‌سی از اپلیکیشن +Boost در کنار HTC 10 پرده برداشت

اچ‌تی‌سی از اپلیکیشن +Boost در کنار HTC 10 پرده برداشت

کمپانی اچ‌تی‌سی امسال سنگ تمام گذاشت؛ نه تنها HTC 10 پرچمدار 2016 خود را معرفی کرد بلکه از یک اپلیکیشن مدیریت حافظه و رم به نام +Boost هم پرده برداشت که در ادامه به بررسی نقاط ضعف و قوت آن خواهیم پرداخت
۱۳۹۵/۱/۲۵

همانطور که می‌دانید پرچمدار 2016 اچ‌تی‌سی هم بالاخره معرفی شد و حداقل برای چند روز آینده تمام تمرکز خبرگزاری‌ها را به خود معطوف خواهد کرد اما این تمام ماجرا نیست؛ در کنار HTC 10 یک اپلیکیشن مدیریت حافظه و RAM به نام Boost+ هم در اختیار کاربران قرار گرفته تا تجربه‌ای هرچه دلپذیرتر را هنگام کار با اندروید برایتان به ارمغان بیاورد.

 

image

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Boost+ این است که محدود به محصولات HTC‌ نبوده و برای تمام گجت‌های اندرویدی عرضه می‌شود. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم این اپلیکیشن در دسته مدیریت حافظه و رم جای می‌گیرد؛ با استفاده از ان می‌توان فایل‌های اضافه موجود در حافظه داخلی و کارت حافظه، فایل‌های ذخیره‌شده Cache، نسخه APK اپلیکیشن‌های نصب شده و موارد غیرضروری را حذف و مدیریت کرد.

 

image

 

علاوه بر مدیریت فایل‌های ذخیره‌شده، برنامه‌های اجرایی موجود در پس‌زمینه که روی حافظه RAM سنگینی می‌کنند را هم می‌توان حذف کرد تا عملکرد گوشی را بهبود بخشید. البته تحقیقات انجام‌شده نشان می‌دهد بستن برنامه‌هایی که در پس‌زمینه یا RAM در حال اجرا هستند تاثیر چندانی در عملکرد کلی اندروید نداشته است؛ پس در نهایت باید منتظر عرضه نسخه جهانی ماند تا آن را مورد آزمایش قرار داده و از قابلیت‌های آن مطمئن شویم.  

همانطور که احتمالا تا اینجای کار متوجه شده‌اید اپلیکیشن Boost+ هیچ ویژگی منحصربفردی نداشته و صرفا یک اپ برای مدیریت حافظه و رم دستگاه است که قابلیت مخفی‌سازی اپلیکیشن‌ها را هم در خود دارد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های منتخب را از دید دوستان و آشنایانی که احتمالا به گوشی سرک خواهند کشید مخفی کند؛ البته امکان قفل‌کردن آن‌ها بوسیله الگو یا رمز عبور هم وجود دارد که به دلخواه کاربر قابل فعال‌سازی هستند.

 

image

 

شاید برای شما هم تاکنون پیش آمده باشد که تعدادی اپلیکیشن را از یک مارکت اندروید دانلود و نصب کنید اما استفاده از آن‌ها فراموشتان شود. خوشبختانه Boost+ می‌تواند اپلیکیشن‌هایی را که برای مدت مشخص‌ای باز نشده‌اند به کاربر یادآوری کند تا اگر نیازی به آن‌ها ندارد یا احیانا فراموش کرده‌ از آن‌ها استفاده کند، دوباره مورد استفاده قرار گیرند.

 

image

 

به گفته HTC اپلیکیشن Boost+ از تاریخ 14 آوریل (26 فروردین) به صورت رسمی در گوگل‌پلی منتشر خواهد شد. پیش از نصب دقت داشته باشید که اندروید دستگاه هوشمند شما حداقل باید نسخه 5.0 لالیپاپ یا بالاتر باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

mamadreza_kqz

۱۳۹۵/۲/۸
نظرم قبل از ثبت نام توی سایت☝☝?

چیاوان

۱۳۹۵/۱/۲۷
واقعا این اپلیکیشن عالیه. از وقتی نصبش کردم بیش از 300 MB از رم خالی شده مخصوصا وقتی حالت smart boost فعال باشه.

محمدرضا

۱۳۹۵/۱/۲۶
میتونه رقیبی برای بوستر های مطرح بازار باشه از جمله clean master البته اگه دسترسی های بیشتری رو به کاربر بده