خانهاخبار
HTC 10 Lifestyle: پرچمداری برای کشورهای بدشانس!

HTC 10 Lifestyle: پرچمداری برای کشورهای بدشانس!

روز گذشته این احتمال مطرح شده بود که اچ تی سی همزمان با رونمایی از پرچمدار خود نمونه ضعیف‌تر آن را نیز معرفی کند. در خبرهای جدیدی که از این گوشی منتشر شده، مشخص گردیده است که اچ تی سی 10 لایف استایل در بعضی از کشورها به جای پرچمدار اصلی اچ تی سی فروخته خواهد شد.
۱۳۹۵/۱/۲۵

روز گذشته از گوشی هوشمندی به نام HTC 10 Lifestyle خبر دادیم که احتمال داده شده بود همزمان با HTC 10 از آن رونمایی شود، اما اطلاعات زیادی در مورد مشخصات و وضعیت آن در دست نداشتیم. اکنون مشخص شده HTC 10 Lifestyle نمونه ضعیف‌تری از HTC 10 است و در بعضی کشورها مثل هند به جای پرچمدار اصلی HTC به فروش خواهد رسید.

 

image

 

HTC 10 Lifestyle به جای اسنپدراگون 820 از پردازنده اسنپدراگون 652 استفاده می‌‌کند و تنها 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. حداکثر سرعت اتصال LTE لایف‌استایل نیز، به دلیل داشتن پردازنده ضعیف‌تر، پایین‌تر از HTC 10 خواهد بود.
به جز موارد ذکرشده، سایر مشخصات این گوشی جدید مشابه HTC 10 است. نمایشگر 5.2 اینچی QHD، دوربین‌های 12 و 5 مگاپیکسلی با OIS و f/1.8 و درنهایت باتری 3000 میلی‌آمپری با Quick Charge 3.0 همان چیزی است که در پرچمدار 2016 اچ‌تی‌سی وجود دارد.
همانند HTC 10، هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه HTC 10 Lifestyle و همچنین کشورهای بدشانسی که قرار است در آن عرضه شود اعلام نشده؛ فقط امیدواریم که ایران جزو این لیست نباشد!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

علی

۱۳۹۵/۱/۲۵
چه خبر خوبی برای فروشندگان آماده به خدمت
HTC 10 اصلی موجود است
2500000 تومان

robin

۱۳۹۵/۱/۲۵
خخخخ حالا ایرانم باشه که چی !!! ؟
همچین میگی انگار نون شبه !! خوب یه برند دیگه میخریم. این همه برند و مدل. . .

Farzad

۱۳۹۵/۱/۲۵
Too iran lifestylesham biad jabasho avaz mikonan ja asli mifrooshan ba in shabahat :|

مهران

۱۳۹۵/۱/۲۵
دوستان بگن این گوشی رو بگیرم یا lg g5
خفتم کردن گوشیم رو بردم :((((

مهدی نورانی فر

۱۳۹۵/۱/۲۵
خیلی طرفدار داره هی قر هم میاد.با دستای خودش گورشو کنده