خانهاخبار
آیفون 7 باز هم باریک‌تر می‌شود

آیفون 7 باز هم باریک‌تر می‌شود

اپل به باریک‌‌تر کردن بدنه دستگاه‌های خود علاقه بسیار دارد و سعی می‌کند که هر سال این مسیر را ادامه دهد. در حال حاضر گوشی‌های هوشمند آیفون جزو باریک‌ترین دستگاه‌های بازار به حساب می‌آیند و اپل می‌خواهد iPhone 7 را از محصولات قبلی هم باریک‌تر کند.
۱۳۹۵/۱/۲۳

آیفون 6 اپل جزو باریک‌ترین محصولات این شرکت و حتی بازار محسوب می‌شود که ضخامتی برابر با 6.9 میلی‌متر دارد، اما پس از عرضه آیفون 6اس و استفاده از فناوری 3D Touch در نمایشگر این دستگاه، دیدیم که ضخامت بدنه آخرین آیفون اپل با 0.2 میلی‌متر افزایش به 7.1 رسید.
شایعات جدید این طور عنوان می‌کنند که آیفون بعدی اپل باز هم باریک‌تر از گذشته می‌شود و ضخامتی بین 6 تا 6.5 میلی‌متر خواهد داشت. احتمالا تصمیمی که اپل برای حذف پورت 3.5 میلی‌متری هدفون از گوشی هوشمند خود گرفته است این امکان را فراهم آورده تا بتواند بدنه آیفون 7 را باریک‌تر از قبل کند.

 

image

 

خیلی از کاربران همچنان امیدوارند که به جای کم شدن ضخامت بدنه، ظرفیت باتری آیفون افزایش یابد. تصاویر فاش شده از باتری آیفون 7 این گونه نشان می‌دهد که ظرفیت باتری آیفون جدید حدود 6.5 درصد نسبت به قبل بیشتر شده و از  1715 mAh به 1826 mAh رسیده است. اگرچه افزایش 111 میلی‌‌آمپرساعتی ظرفیت باتری جهش بزرگی محسوب نمی‌شود، اگر اپل بتواند همزمان با کاهش ضخامت، مصرف گوشی را نیز پایین بیاورد، می‌توان امیدوار بود که در آیفون 7 طول عمر بیشتری را شاهد باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

pooria

۱۳۹۵/۲/۲۹
چ عجب سامسونگیا اینجا جیغ و داد نکردن:|

بابک

۱۳۹۵/۱/۲۷
اگه اشتباه نکنم از شهریور ماه

سیامک

۱۳۹۵/۱/۲۴
سلام بی صبرانه منتظرم بیاد بازار بخرمش گوشی فقط iphon

shs

۱۳۹۵/۱/۲۳
hodoodan ch zamani moarefi mishe?