خانهاخبار
نوت 6 سامسونگ هم ضدآب می‌شود

نوت 6 سامسونگ هم ضدآب می‌شود

در حالی که چند ماهی تا معرفی نوت 6 باقی مانده، خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه این گوشی نیز، همچون پرچمداران سری گلکسی اس، ضد آب خواهد بود.
۱۳۹۵/۱/۲۱

تاکنون خبرهای زیادی در مورد نوت 6 سامسونگ، که پرچمدار سری نوت سامسونگ خواهد بود، منتشر نشده است. فعلا می‌دانیم این گوشی 6 گیگابایت رم دارد و از نمایشگر 5.8 اینچی از نوع QHD بهره می‌برد. دوربین پشت این گوشی 12 مگاپیکسلی است و در دو نسخه 16 و 128 گیگابایتی (و شاید 256 گیگابایتی) عرضه می‌شود.

اکنون خبرهای دیگری نیز به گوش می‌رسد حاکی از اینکه نوت 6 نیز گواهینامه IP68 خواهد داشت؛ به این معنی که این گوشی هوشمند نیز همچون پرچمداران سری گلکسی اس (اس7 و اس7 اج) در مقابل نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. اگر این خبر حقیقت داشته باشد، نوت 6 نیز قادر خواهد بود به مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متر زیر آب دوام بیاورد.

 

image

 

احتمال می‌رود این گوشی نیز همچون لومیاهای مایکروسافت (لومیا 950 و لومیا 950 ایکس‌ال) از اسکنر عنبیه چشم بهره‌مند باشد. برخلاف گوشی‌های قبلی سری نوت، نوت 6 از روز اول فروش در اروپا نیز به فروش می‌رسد.

همچنین این احتمال می‌رود که سامسونگ برنامه زمانی معرفی سری نوت را حفظ کند و این گوشی را نیز اواخر اوت یا اوایل سپتامبر معرفی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

Captain black

۱۳۹۵/۱/۲۲
مرد حسابی گوشی من سامسونگه 2 گیگ هم بیشتر رم نداره که 800 مگابایتش آزاده تازه روش nova 3 و asphalt 8 هم بازی میکنم آخ نمیگه چی میگی واسه خودت :|

مهران

۱۳۹۵/۱/۲۲
ميخواى چه شود. سامسونگ رماش از 6 گيگ 7 گيگشون پره خخخ
سامسونگ صد گيگم بزنه هنگيه

MYS5

۱۳۹۵/۱/۲۲
بله حق کاملا با Hijacker وCaptain black هستش.

MYS5

۱۳۹۵/۱/۲۲
yh فعلا که خوده htc همه چیزش ته کشیده و داره از سامسونگ تقلید میکنه

MYS5

۱۳۹۵/۱/۲۲
عالیه.پادشاه جدید فبلت ها داره میاد که جای پادشاه قبلی یعنی نوت5 قرار بگیره.سری نوت فقط ضد اب بودن رو کم داشت.حالا دیگه کامل شد.سری نوت سامسونگ از کلاس و کیفیت خاص و فوق العاده ای برخورداره