خانهاخبار
کاربران ویندوز 10 موبایل می‌توانند به ویندوز 8.1 بازگردند

کاربران ویندوز 10 موبایل می‌توانند به ویندوز 8.1 بازگردند

مایکروسافت تایید کرده است که دستگاه‌های ویندوزی‌ای که به ویندوز 10 موبایل ارتقا یافته‌اند می‌توانند به نسخه پایدار قبلی ویندوز، ویندوز 8.1 موبایل، بازگردند.
۱۳۹۵/۱/۱۹
image

 

مایکروسافت از چند هفته پیش انتشار به‌روزرسانی ویندوز 10 را برای گوشی‌های ویندوزی قدیمی شروع کرده است، اما هم مایکروسافت و هم کاربران می‌دانند که این به‌روزرسانی به قدرتمندی و ثبات نسخه‌های پیشین ویندوز نیست و باید منتظر آپدیت‌هایی برای رفع برخی مشکلات این نسخه ماند. برخی کاربران گزارش داده‌اند که پیاپی با خطاهایی روبرو می‌شوند و برخی دیگر تغییرات جدید را دوست نداشته‌اند. همچنین برخی در اپلیکیشن‌های دوربین لومیا، به‌خصوص در لومیا 830 و 930، به مشکلاتی برخورده‌اند. به نظر می‌رسد مایکروسافت از این ایرادات باخبر است و برای رضایت کاربران تصمیم جدیدی اتخاذ کرده.

مایکروسافت، برخلاف اپل، به کاربرانش اجازه می‌دهد که اگر دستگاه خود را به ویندوز 10 موبایل ارتقا دادند و به هر علتی پشیمان شدند، از جمله مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوند یا صرفا اینکه علاقه‌ای به طراحی جدید ویندوز نداشتند، بتوانند دستگاه خود را به ویندوز 8.1  داون‌گرید کنند.

این اقدام مایکروسافت منطقی به نظر می‌رسد. ویندوز 10 با ویندوز 8.1 تفاوت‌های بسیاری دارد و طبیعی است که برخی کاربران طراحی آن را نپسندند و همچنان دوست داشته باشند با ویندوز قدیمی‌تر خود کار کنند. این رویه کاملا متفاوت با چیزی است که مایکروسافت قبلا در پیش گرفته بود و می‌تواند خبری خوب برای افرادی باشد که پس از به‌روزرسانی به ویندوز 10 موبایل پشیمان شده‌اند و قصد بازگشت به ویندوز 8.1 دارند.

آیا شما دستگاهتان را به ویندوز 10 موبایل ارتقا داده‌اید؟ از عملکرد آن راضی هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

morteza

۱۳۹۵/۱/۲۱
با اینکه منم هیچ وقت از کابرای ios نبودم،ولی فکر میکنم آقای RBMSCPSAJ یه کم زیاده روی کرد؛واقعا در این بد نیس

morteza

۱۳۹۵/۱/۲۱
لومیا 650 گرفتم؛فوق العادست،بسیار روان،پیشرفته وجذاب.احتمالا دستگاههای قبلی مشکل سخت افزاری دارن

almost

۱۳۹۵/۱/۲۰
سلام میشه لطف کنید بگید چه طوری؟من به ۱۰ آپدیت کردم خیلی افتضاحه میخوام به ۸/۱ برگردونم بلدنیستم

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۱/۱۹
اولا که یه مثال بزن از اشکالی که چند روزه حل شده. ببخشید فعلا که بعد چهل سال هنوز بلوتوسی وجود نداره منم اگه یه سیستم عامل میساختم که به جز بالا پایین کردن منو کار دیگه ای نمیکرد مشکلاتش و تو چند روز حل میکردم.دوما کلا مگه سیستم عاملای اپل چقد هستن که مشکلاتشون چقد باشه. سیستم عامل سه کیلوبایتی بدون کاربرد داعما قطع از همه جا تعمیرش 5 دیقه بیشتر زمان نمیخاد. تازه اگه وسطش ناهارم بخوری فرقی نمیکنه. همه حجمش فقط گرافیک منو اصلیشه. تو ای او اس اپ های خودش و به زور میشه ران کرد ولی ویندوز اپ های اندرویدی و لینوکسی رو هم قبول میکنه چون توانش و داره.

architect

۱۳۹۵/۱/۱۹
من لومیا 535 دو سیم کارته دارم . تو ویندوز 8.1 مشکل تاچ داشتم که تو اپدیتی که به ویندوز 10 کردم حل شده و از این بابت خیلی راضیم . وهمین طور یه مشکل دیگه ای که تو ویندوز 8.1 داشتم این بود که نمیتونستم در قسمت ستینگ کیبورد قسمت ساجسشن رو خاموش کنم و به خاطر همین من به سختی با مشکل تاچی که داشتم کلمه ای رو تایپ می کردم و وقتی اسپیس رو میزدم که کلمه ی بعدی رو بنویسم .ساجسشن یه کلمه ی دیگه رو جایگزین کلمه ی اصلی مدنظر می کرد که تو ویندوز 10 حل شده. :)