خانهاخبار
پرچمداران جدید هوآوی، P9 و P9 Plus، رسما معرفی شدند

پرچمداران جدید هوآوی، P9 و P9 Plus، رسما معرفی شدند

دقایقی پیش شرکت هوآوی دو گوشی جدید پرچمدار خود یعنی پی 9 و پی 9 پلاس را طی مراسمی در لندن معرفی کرد. در ادامه با جزئیات این دو گوشی بیشتر آشنا شوید.
۱۳۹۵/۱/۱۸

image

 

سرانجام پس از ماه‌ها انتشار شایعات و اخبار، شرکت چینی هوآوی پرچم‌داران جدید خود را در مراسمی که ساعاتی پیش در لندن برگزار شد معرفی کرد. طراحی جدید این دو گوشی به گفته هوآوی بی‌نظیر و بسیار زیباست. از نکات مثبت طراحی آن می‌توان به نازک بودن چشمگیر این گوشی ها اشاره کرد که تنها ۶.۹۵ میلی‌متر ضخامت دارند و اگر بخواهیم آنها را با پرچم‌دار اپل یعنی آیفون ۶اس مقایسه کنیم، که ضخامتی برابر ۷.۱ میلی‌متر دارد، متوجه نازک‌تر بودن ۰.۱ میلی‌متری پی۹ نسبت به آیفون ۶اس .می‌شویم

image

 

یکی از دلایل اصلی‌ای که پی۹ را هرچه زیباتر و خوش‌دست‌تر کرده نسبت صفحه نمایش به بدنه است که نسبت به رقبا بسیار کمتراست. نکته جالب اینجاست که  پی۹ ابعادی برابر آیفون ۶اس دارد، اما توانسته از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی در این گوشی استفاده کند. لبه‌های اطراف حاشیه صفحه نمایش پی۹ تنها ۱.۷ میلی‌متر است، در حالی که لبه‌های سامسونگ گلکسی اس۷ و آیفون ۶اس به ترتیب ۳.۰۷ و ۴.۲۹ میلی‌متر است.

.

image

image

 

یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های انجام‌شده در قسمت دوربین پی۹ است. استفاده از دوربین دوگانه با دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی و امکاناتی مانند فوکوس تشخیص فاز، لبخند چهره، فلاش دو‌گانه و ضبط ویدئو‌های 1080p هم با دوربین عقب و هم با دوربین جلو و ثبت تصاویر با ۲۰۰ در صد روشنایی بیشتر و اندازه پیکسل ۱.۷۶ میکرونی توانسته است پی۹ را به یکی از بهترین گوشی‌ها میان دیگر پرچمداران تبدیل کند.

 

image


image


 

از مشخصات بارز P9 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش:  IPS-Neo ال‌سی‌دی ۵.۲ اینچ - رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ با تراکم پیکسلی 423 پیکسل در اینچ
  • پردازنده: پردازنده Kirin 955 هشت هسته‌ای (۴ هسته Cortex-A72 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز و ۴ هسته A-53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز)
  • رم: در دو نسخه ۳ و ۴ گیگابایت
  • حافظه داخلی: در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایت
  • دوربین اصلی: دوگانه ۱۲+۱۲ مگاپیکسل
  • دوربین جلو: ۸ مگاپیکسل
  • سیستم عامل: اندروید ۶
  • باتری: ۳۰۰۰ میلی‌آمپر
  • درگاه: USB-C
  • تنوع رنگ: خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رز گلد

image

 

از مشخصات بارز  P9 Plus نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش: Super AMOLED سایز ۵.۵ اینچ - رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ با تراکم پیکسلی ۴۰۱ پکسل در اینچ
  • پردازنده: Kirin 955 هشت هسته‌ای (۴ هسته Cortex-A72 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز و ۴ هسته A-53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز)
  • رم: ۴ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۶۴ گیگابایت
  • دوربین اصلی: دوگانه ۱۲+۱۲ مگاپیکسل
  • دوربین جلو: ۸ مگاپیکسل
  • سیستم عامل: اندروید ۶
  • باتری: ۳۴۰۰ میلی‌آمپر
  • درگاه: USB-C
  • تنوع رنگ: خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رز گلد

image

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

مسعود

۱۳۹۵/۶/۲۲
دوست عزیز من به نظر شما ارزش قائلم اما فکر نمی کنی مهم ترین چیزا کیفیت ،.کارایی و تلاش برای موفقیت باشه من نه میگم که هوآوی بهترینه نه برند دیگه رو بهترین میدونم ولی اینو میدونم که اصالت مهم ترین عامل نیست یه مثال ساده برات میزنم تو همین کنکور سراسری چرا اونی که تو شهره و کلی امکانات داره و تو شهری مث تهران یا هر شهر دیگه به دنیا اومده رتبه نیاره ولی اونی که تو روستا هستش و هیچ امکاناتی نداره و اصالتا روستاییه با تلاش خودش رتبه ی اول رو بیاره پس اصالت مهم ترین نیست اما کمی دخالت داره
(البته باید بگم مردمان روستا خیلی محترمن و من به نوبه براشون احترام قائلم )
این مشکل ما هست که همه چیز رو ضاحری می بینیم این دلیل نمیشه که اپل 6s پلاس چون گرون تر از همه بهتر باشه یا نوت 7 چون اصالت داره بهتر باشه شاید با دقت و تحقیق بیشتر گوشی هایی باشن که همون کارایی رو داشته باشن
ببخشید که توضیحات طولانی شد

Mojtaba

۱۳۹۵/۲/۲۷
درسته که هوآوی به نسبت قیمتی که داره امکانات خوبی ارائه میده اما هیچ وقت به گرد پای اپل و سامسونگ نمیرسه

Monster

۱۳۹۵/۱/۲۴
تو کدوم آبادی از روی فروش کیفیت رو مشخص میکنن نمیدونم کی میخوان این مردم ما جهان سومی فکر نکنن اگر اینطور باشه که پرایدم بیشترین آمار فروش رو داره پس بهترین خودروی جهانه و خودروهای مکلارن و فراری و بوگاتی که فروششون انگشت شماره آشغالن؟ این حرف بود تو زدی؟ تا حالا دیدی هواوی رو حتی یه مجله محلی هم بعنوان بهترین انتخاب کنه؟؟؟والا چیزی که ما دیدم چندین ساله یا سامسونگ بهترین انتخاب شد یا ال جی یا اپل حالا این چرت و پرتای مسخره که میگی از کجا درمیاری خدا میدونه....ال جی با سابقه درخشانی که توی عرصه الکترونیکس داره برندی معتبر و جا افتاده نه بنجول سازی مثل هواوی که اصالت هم نداره هیچی نداره فقط زرت و زورت گوشی میده بیرون و واقعا برند مسخره ایه.

reza

۱۳۹۵/۱/۲۴
اقا همه توجه کنن وقتی با همه ی برندها کار نکردین مردم رو الکی نترسونین شما ک چیزی از سی پی یو رزولوشن و اینا نمیدونین حرف مفت نزنین هوآوی بهترین گوشیه هر کی میخواد بخره عالیه من گوشی سیصد هزار تومنی هوآوی با هفتصد تومنی سامسونگ مقایسه کردم قشنگ هوآوی سامسونگ رو قورت داد حتی اس فور هم با پی هشت کلا شغل من گوشی فروشیه و خیلی فروش هوآوی بیشتر از کمپانی ها ی دیگه س

MEHDI

۱۳۹۵/۱/۲۱
من میگم ترکونده . با تمام گوشیایی که فکرشو میکنید هم کار کردم و داشتم . شما ال جی رو حذف کن از لیستت چون خیلی عقبتر از هواویه . امار فروش و عملکرد سالانه اینو نشون میده و نیازی به توضیح نیست . من میگم هواوی ترکونده چون با ی پردازنده بومی تونسته خودشو تا بالای سه رده اول بالا بکشه . خلاقیت و کیفیت هم توی گوشیاش بوضوح مشهوده .قبل از اینکه اپل تاچ 3d رو بزاره روی ایفون اس 6 این هواوی بود که فورس تاچ رو روی میت اس گذاشت . پرسرعتترین اثر انگشت مال هواوی بود در میت 7 . استفاده از دو انتن و دریافت سگنال هوشمند و ... . البته شما الان میگید سامسونگ و اپل که قویترن توی کارکرد و سرعت ولی من میگم هواوی توی دو سال خودشو از زیر ده برند کشوند جزو سه برند برتر . این یعنی پیشرفت و خلاقیت . سامسونگ و اپل خب همیشه جزو خوبا بودن پس کار شاقی نکرد .