خانهاخبار
اپلیکیشنی که هرچه از پنجره هواپیما می‌بینید برایتان تعریف می‌کند

اپلیکیشنی که هرچه از پنجره هواپیما می‌بینید برایتان تعریف می‌کند

برای کسانی که زیاد مسافرت می‌کنند، این برنامه یک همراه خوب و پر از اطلاعات محسوب می‌شود.
۱۳۹۵/۱/۲۰

شما هم مانند ما دوست دارید زمانی که با هواپیما مسافرت می‌کنید کنار پنجره بشینید؟ احتمالا تمام کسانی که با هواپیما مسافرت می‌کنند دوست دارند کنار پنجره بنشینند و زمینی را که روی آن راه می‌روند، از بالا مشاهده کنند. این یکی از جذابیت‌های سفر با هواپیماست که شما می‌توانید مناظر مختلف را به شکلی مشاهده کنید که در زندگی روزمره امکانش وجود ندارد. اما این جذابیت زمانی بیشتر می‌شود که شما بدانید روی چه منطقه‌ای در حال پروازید و در حال عبور از کجا هستید. امروز اپلیکیشنی معرفی می‌کنیم که به شما امکان می‌دهد تا به منظره‌ای که روی آن پرواز می‌کنید نگاه کنید و تشخیص دهید هر لحظه کجا هستید.

 

image

 

این برنامه مناطق معروف، رودخانه‌ها، یخچال‌های طبیعی و حتی فسیل‌های دفن شده در آن منطقه را زمانی که در حال عبور از روی آنها هستید به شما نشان می‌دهد. نام این اپلیکیشن Flyover Country است که در ادامه لینک دانلود آن را از اپ استور اپل و گوگل برای شما قرار داده‌ایم. این برنامه تمام دیتای خود را از دیتابیس‌های Geological و Paleontology دریافت می‌کند. اما این برنامه فقط برای سفرهای هوایی مناسب نیست و در سفرهای زمینی خود نیز می‌توانید از آن استفاده کنید و در مورد مکانی که به آنجا سفرکرده‌اید اطلاعاتی مفید دریافت کنید.

روش استفاده از این برنامه به این صورت است که شما نقطه شروع و نقطه پایانی سفرتان را برای اپلیکیشن مشخص می‌کنید. سپس اپلیکیشن تمام نقاطی را که شما در طول سفر به آنها خواهید رسید شناسایی می‌کند و اطلاعات آنها را دریافت می‌کند. این اطلاعات در گوشی شما ذخیره می‌شود و در طول سفرتان بدون نیاز به اینترنت می‌توانید آنها را مشاهده کنید. اما برای اینکه برنامه به‌صورت خودکار حرکت شما را دنبال کند، می‌توانید با استفاده از جی‌پی‌اس گوشی کار خودتان را راحت کنید.

اگر زیاد اهل سفرید و دوست دارید بدانید که در هر بخش از سفرتان با چه چیزهای جالبی روبرو خواهید شد، این برنامه را دانلود کنید و از آن لذت ببرید. برای دانلود برنامه متناسب با گوشی خود روی لوگوی اپ استور اپل یا گوگل کلیک کنید.

لینک دانلود Flyover Country از گوگل پلی استور

لینک دانلود Flyover Country از اپ استور

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱/۲۸
موقع پرواز استفاده از تلفن همراه ممنوعه خخخخخخخخخخخ