خانهاخبار
کاهش فروش آیفون در 2016 ادامه می‌یابد

کاهش فروش آیفون در 2016 ادامه می‌یابد

تحلیلگران KGI، که همیشه در مورد اپل پیش‌بینی‌های درستی کرده‌اند، این بار می‌گویند که کاهش فروش آیفون در 2016 نیز ادامه خواهد یافت.
۱۳۹۵/۱/۱۷

مینگ چی کو، تحلیلگر مسائل مربوط به اپل در KGI، که هر سال نشان داده پیش‌بینی‌ها و اطلاعات درستی در مورد فروش آیفون ارائه می‌کند این بار پیش‌بینی کرده کاهش فروش سالانه آیفون در سال 2016 نیز ادامه می‌یابد. این تحلیلگر گفته است که فروش آیفون به کمتر از 200 میلیون دستگاه در سال می‌رسد؛ اتفاقی که به دلیل از دست دادن برخی بازارها رخ خواهد داد.

Ming-Chi Kuo معتقد است که اپل نمی‌تواند کاهش فروش نسل جدید آیفون‌های خود، آیفون 7 و آیفون 7 اس، را جبران کند و به همین دلیل این آیفون‌ها از نسل قبلی گوشی‌های اپل، آیفون 6 اس و 6 اس پلاس، فروش کمتری خواهند داشت. کاهش فروش نسل فعلی آیفون‌ها به دلیل کم بودن سرعت فروش در بازارهای نوظهور است، طوری که فروش آیفون در این بازارها نتوانست فروش کم در بازارهای توسعه‌یافته را جبران کند.

 

image

 

برخلاف شایعات و خبرهایی که از آیفون جدید به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که این نسل از آیفون ویژگی‌هایی جدید خواهد داشت، KGI بر این باور است که اپل نمی‌تواند روند رو به کاهش را بهبود دهد.

علاوه بر این KGI شک دارد که اپل به رقم 3.4 میلیون پیش‌فروش آیفون SE دست یافته باشد، زیرا این شرکت با اسناد معتبر نمی‌تواند چنین ادعایی را اثبات کند. به‌هرحال باید صبر کنیم تا گزارش‌های مالی سال جاری اپل منتشر شود، سپس مشخص می‌شود آیا پیش‌بینی KGI به تحقق می‌پیوندد یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

حميد

۱۳۹۵/۱/۲۰
خوبه پيش بينى كرده چند ميليون ميليون در برابر چند صد ميليون فروشش كم ميشه.
وقتى ٨٠ درصد سود بازار دستشه و سامسونگم باقيشه و بقيه هم كه كلا ضرر ميدن چه غمى داره؟

mohammad

۱۳۹۵/۱/۱۸
آیفون الفاتحه

امين

۱۳۹۵/۱/۱۷
اقا من همه گوشيهاي اپلو از ٣جي اس به اينورو داشتم ،فقط اينو ميتونم بگم كه اپل داره خراب ميكنه ميخوام از فاز آيفون بيام بيرون

VistaMobile

۱۳۹۵/۱/۱۷
من که موافقم !

محمد

۱۳۹۵/۱/۱۷
گوشى خوبيه اما قيمتش تو ايران زياده البته قيمت جهانيشم به دلار همينه كه تو ايرانه تو خارج طرف با دو و سه هفته كار ميتونه بخره تو ايران با سه وچهار ماه در ضمن تو خارج اوپراتورهاى تلفن همراه هم هستند كه به نصف قيمت ميدهند اى كاش تو ايران هم اوپراتورهاى همراه اول و ايرانسل هم اين كار را مى كردند البته فقط با سيم كارت همون اوپراتور كار ميكنه