خانهاخبار
ال جی پلاستیکی بودن بدنه G5 را رد کرد

ال جی پلاستیکی بودن بدنه G5 را رد کرد

کمپانی LG بالاخره با انتشار بیانیه ای شایعه پلاستیکی بودن بدنه جی 5 را رد کرد.
۱۳۹۵/۱/۱۷

برخلاف گزارشات اشتباهی که در فضای آنلاین مبنی بر پلاستیکی بودن بدنه ال‌جی G5 منتشر شده، ال‌جی به صراحت بیان می‌کند که بدنه یکپارچه در G5 از نوعی آلیاژ خاص آلومینیوم به نام LM201 تولید شده که حق امتیاز آن در فوریه ۲۰۱۶ ثبت شده است.

کدLM201 با مشارکت ال‌جی و موسسه فناوری صنعت کره برای استفاده در خودروهای ورزشی پیشرفته و محصولات الکترونیکی مصرفی‌ای تولید شده که در آنها دوام، استحکام و سبکی لازم است.

کد LM201، به عنوان فلز ریخته‌گری، مناسب‌ترین ماده برای همخوانی داشتن با انحنای G5 تعیین شده است. وقتی ریخته‌گری به اتمام رسید، عایق شکاف آنتن به طور مستقیم درون قاب آلومینیوم به کار می‌رود که در ادامه پوششی ابتدایی اعمال می‌شود که عایق‌کاری بیشتری ارائه می‌کند و سطح را برای فرایند مایکرودایز بهبود می‌بخشد. در این فرایند رنگدانه‌هایی حاوی اجزای فلزی ریز مستقیما در پوشش ابتدایی و لایه آغازین به کار می‌رود تا یکنواخت و بادوام باشد. با اینکه هر دو فلز آلومینیوم آنودایزشده و مایکرودایزشده در صورت اعمال فشار زیاد خراش برمی‌دارند، در مورد G5 لایه آغازین خاکستری که زیر لایه رنگدانه قرار دارد ممکن است در صورت خراش افتادن رنگ با پلاستیک اشتباه گرفته شود.

ما می‌خواهیم بار دیگر به مشتریان خود اطمینان دهیم که بدنه بکپارچه در ال‌جی G5 آلیاژ پیشرفته آلومینیوم است، نه پلاستیک.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

بی تعصب

۱۳۹۵/۱/۱۹
با تیغ اگ رو ی ادمم بکشی دهن باز میکنه
:/

فرهاد

۱۳۹۵/۱/۱۷
هرگوشی هم دووم بیاره لگن اپل دووم نمیاره!!!

محسن

۱۳۹۵/۱/۱۷
جنس بدنه برای فردی که گارد استفاده کنه هیچ ارزشی نداره به نظر من توان پردازشی امکانات باطری دوربین/ من به شخصه گوشی میخرم یه ساعت هم بدونه گارد دستم نمیگیرم حالا دیگران رو نمیدونم وقتی ادم دوملیون به بالا هزینه میکنه حیفه با یه افتادن خش بیفته به طرفدارای الجی توصیه میکنم الکی اعصاب خودتونو خورد نکنین تمام گوشی ها با افتادن خش میگیرن وهمشون بعد ۱سال استفاده بدونه گارد قیافشون به هم میریزه

همایون

۱۳۹۵/۱/۱۷
لایه دوم آلمنیوم با استحکام بالا درسته لایه سطحی چی وقتی گوشی سطح رویش به راحتی خش و خراش برداره چه فایده الجی G5 گوشی بسیار خوبیه ولی متاسفانه اینجاش رو خراب کرده

Mehrdad

۱۳۹۵/۱/۱۷
دقیقا