خانهاخبار
تیزر تبلیغاتی رسمی Huawei P9 با دوربین دوگانه

تیزر تبلیغاتی رسمی Huawei P9 با دوربین دوگانه

فردا، 18 فروردین، هوآوی مراسم رونمایی از پرچمدار جدید خود را در لندن برگزار خواهد کرد. هوآوی پی 9 گوشی باریکی است که در پشت آن به جای یک دوربین دو لنز دوربین تعبیه شده؛ موضوعی که، به تعبیر هوآوی، می‌تواند نگاه کاربران را به جهان تغییر دهد.
۱۳۹۵/۱/۱۷

تنها یک روز دیگر به معرفی Huawei P9 باقی مانده است؛ گوشی هوشمندی که اکنون اطلاعات بسیاری در مورد طراحی و مشخصات سخت‌افزاری آن داریم. پرچمدار جدید هوآوی همچون سال‌های گذشته طراحی تخت و باریک را ادامه داده، اما این بار به جای یک دوربین، مجهز به دو لنز دوربین شده است که بارزترین مشخصه آن محسوب می‌شود.

 

 

در ویدئوی تبلیغاتی کوتاهی که هوآوی به تازگی منتشر کرده، به وضوح می‌توان اشاره به حضور دوربین دوگانه دستگاه را احساس کرد. همچنین استفاده از هشتگ OO# و شعار Change the way you see the world که در این تیزر نمایش داده می‌شود بر همین امر دلالت دارد.
براساس اطلاعات جدیدی که از بنچمارک GFXBench هوآوی پی9 به دست آمده، این گوشی نمایشگر 5.1 اینچی Full HD، پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 955، سه گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی در اختیار دارد و سیستم عامل اندروید 6 روی آن نصب شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)