خانهاخبار
تصویر رسمی Huawei P9 فاش شد

تصویر رسمی Huawei P9 فاش شد

تنها سه روز دیگر تا کنفرانس رونمایی از هوآوی پی 9 باقی مانده است و هر روز که می‌گذرد، اطلاعات بیشتری از این گوشی به بیرون درز پیدا می‌کند. یه تازگی تصویر رسمی پرچمدار بعدی هوآوی فاش در اینترنت فاش شده که ما را نسبت به آنچه در 18 فروردین خواهیم دید مطمئن می‌سازد.
۱۳۹۵/۱/۱۶

در روزهای گذشته تصاویر فاش‌شده زیادی از P9 هوآوی دیدیم. جدیدترین آن‌ها دیروز منتشر شد که درج لوگوی Leica در پشت گوشی را به ما نشان می‌داد. درحالی که هوآوی قرار است در 18 فروردین از پرچمدار جدید خود رونمایی کند، فاش شدن تصویر رسمی این گوشی نه تنها دوربین دوگانه آن را تایید می‌کند، بلکه بر شایعه درج نام لایکا در کنار دوربین دستگاه صحه می‌گذارد.

 

image

 

بر اساس دانسته‌های پیشین انتظار داریم که Huawei P9 نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل داشته باشد و از پردازنده Kirin 955، حافظه رم 4 گیگابایتی و نسخه 6 اندروید استفاده کند. همچنین گفته می‌شود که در کنار نمونه استاندارد P9، سه مدل دیگر به نام‌های P9 Lite ،P9 Max و P9 enhanced رونمایی خواهد شد که مشخصات سخت‌افزاری متفاوتی دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

shock

۱۳۹۵/۱/۲۵
سلام به همه. علت دو دوربین کنار هم چیه بعدشم P9 پلاس سوپر امولد زده برا بسته دهن سامسونگ چون سامسونگ غیراز این چی نداره . بعدشم مگه هواوی چن سال که اومده تو بازار که شده رقیب سر سخت سامسونگ و اپل من فقط میگم سابقه کم رشد زیاد نشونه برتری . اپل هم عالیه چون از بقیه جداش

مجید

۱۳۹۵/۱/۲۰
قابل توجه منتقدین هوآوی
هوآوی تخصصش مخابراته.
پیشتاز در عرضه ی باریک ترین گوشی
وحالا دوربین دوگانه.
باقیمت مناسب
اگه مشکل برند باشه.نوکیا از همه قدیمی تره.
راستی میدونستید کمتر گوشی ای هست که فرمت NTFSرو پشتیبانی می کنه؟
یعنی اگه شما فایلی پرحجم تر از 4گیگ داشته باشید نمیتونید تو رم گوشی کپی کنید
P6حتی هارد یک ترابایت رو پشتیبانی می کرد.
آیاباگوشی های نازنینتون این تست هارو انجام داده اید؟

حسین خان

۱۳۹۵/۱/۱۸
فعلا که هواوی داره پیشرفت های چشم گیری میکنه
رقیبانش هم فعلا مثل آب راکت دارند گند میزنند اون از اپل که انگاری آیفون وانت زده اونم از گلکسی اس 7 که فقط پیشرفت سخت افزاری داشته و لی نواوری درست و حسابی اصلا نداشت الجی هم همینطور سونی هم که کلا از رده بزرگان داره خارج میشه ‌‌‌(حیف چون یه زمانی سونی برند محبوب من بود?)

hey you

۱۳۹۵/۱/۱۷
آخه هواوی گوشیه که ال جی بخواد ازش کپی کنه؟ اصلا اصالت داره؟ یه برند چینی بنجول ساز

نیما

۱۳۹۵/۱/۱۷
بعضی انگار دوست دارن پول زیادی بدن
سامسونگ همین امکانات و میده با دو برابر قیمت
اپل هم که از هر کی که خریده بپرسی چه کاری باهاش میکنی که بقیه برنها نمیکنن میمونه چی جواب بده بجز پز دادن و گفتن اینکه من اپل دارم
خوبه در مورد گوشیها و امکانات و کارکردشون یه کم تحقیق کنیم بعد نظر کارشناسی بدیم