خانهاخبار
با Sony Computer Entertainment خداحافظی کنید!

با Sony Computer Entertainment خداحافظی کنید!

با ادغام دو شرکت Sony Computer Entertainment و Sony Network Entertainment، رسما بخش کامپیوترهای سونی تغییر نام داد.
۱۳۹۵/۱/۱۵

دیگر از Sony Computer Entertainment و Sony Network Entertainment خبری نخواهد بود! روز گذشته سونی از ادغام این دو کمپانی خبر داد و اعلام کرد که این دو کمپانی به کمپانی Sony Interactive Entertainment (SIE) تبدیل شده است و دفتر مرکزی این بخش جدید در سن متیو کالیفرنیا خواهد بود و شعبه‌هایی نیز در شهرهای توکیو و لندن فعالیت خواهند کرد.

image

 

مدیر اجرایی بخش پلی‌استیشن سونی بیان کرد: این تغییر می‌تواند باعث قدرت بیشتر Playstation در برابر رقبا شود، چراکه با این تغییر مطمئنا موضوع کاری این بخش نیز مشخص‌تر می‌شود و با همکاری این دو بخش، SIE در تولید سرویس‌ها و محصولات جدید برای پلی‌استیشن پیشگام می‌شود و می‌توانیم فراتر از تصورات مشتریان به نوآوری بپردازیم و هدایت‌کننده بازار باشیم.

 

image

 

وظیفه SIE، بخش جدید سونی، حفظ و گسترش تعامل کاربران پلی‌استیشن تعریف شده که باعث افزایش درآمد و کسب سود بیشتر از هر کاربر است. SIE قرار است با آوردن تجربه‌های یکپارچه بیشتر در ساخت بازی‌ها و ارائه سرویس شبکه‌ای به تمام مشتریان به گسترش بخش پلی‌استیشن کمک کند.

 

image

 

لوگوی جواهرشکل سونی تغییری نخواهد کرد و به همان شکل قبلی باقی خواهد ماند. اما همان‌طور که در توئیت رئیس اجرایی پلی‌استیشن خواندیم، این تغییر نام در نحوه اداره این بخش تاثیرگذار بوده است.
این تنها تغییر بزرگ در ساختار همکاری‌های شرکت سونی نیست. همین هفته گذشته بود که سونی از برند فرعی جدیدی رونمایی کرد که قرار است در زمینه ساخت بازی‌های موبایل برای بازار آسیا فعالیت کند.

فکر می‌کنید SIE تا چه حد در روند کاری بخش Play Station تاثیرگذار خواهد بود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)