خانهاخبار
عرضه نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ در سال آینده

عرضه نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ در سال آینده

شرکت سامسونگ ایده‌ای خلاقانه در دست دارد که می‌تواند بازار گوشی‌های موبایل را دوباره به روزهای اوج بازگرداند. این شرکت کره‌ای در نظر دارد سال آینده نسل جدید گوشی‌های تاشو خود را وارد بازار کند؛ کاری که شاید نقطه عطفی در این صنعت باشد.
۱۳۹۵/۱/۱۴

سامسونگ در نظر دارد سال آینده ایده گوشی/تبلت تاشو خود را به حقیقت تبدیل کند. شاید با خود بگویید که گوشی‌های تاشو از سال‌های دور در بازار وجود داشته‌اند، اما سامسونگ می‌خواهد تعریف جدیدی از گوشی‌ها یا تبلت‌های تاشو ارائه کند.
دستگاهی که قرار است سال آینده وارد بازار شود در حالت بسته یک گوشی 5 اینچی و در حالت باز یک تبلت 7 اینچی خواهد بود. تولید نمایشگرهایی که قرار است در نسل جدید گوشی/تبلت‌‌های سامسونگ استفاده شوند از انتهای سال جاری میلادی آغاز می‌شود تا سال آینده آماده فروش شوند.

صنایع فعال در بازار موبایل انتظار دارند که گوشی‌های تاشو جدید خونی تازه در رگ‌های این صنعت به جریان بیندازند و موجب خلاقیت و نوآوری دوباره در این صنعت شوند.
گفته می‌شود سامسونگ با پیش‌بینی افول بازار گوشی هوشمند، از 3 سال پیش خود را برای عرضه نسل جدید گوشی‌های تاشو آماده کرده بود و آن طور که رئیس بخش نمایشگرهای این شرکت می‌گوید، توسعه نمایشگرهای تاشو OLED از هم اکنون به جریان افتاده است.

سال 2013 سامسونگ با انتشار ویدئویی ایده تلفن/تبلت تاشو خود را مطرح کرد (که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید) و حال باید دید که در سال 2017 این ایده به چه شکل عملی می‌شود.

نظر شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

amir

۱۳۹۵/۱/۱۹
این واقعا انقلاب بزرگی از سوی سامسونگ.
باید این طرح های خارقالعاده خودش رو نكنه تا رقبا ب فكر رقابت باهاش نیوفتن.
میتونه با ی حركت ناگهانی بازار دیوایس های هوشمند رو ب سمت خودش بكشه طوری ك كمر شركت های دیگه بشكنه.
واقعا حیف این ایده ها دزدیده بشن.

Alireza

۱۳۹۵/۱/۱۵
قاب این گوشی چه جوریه؟؟???

MYS5

۱۳۹۵/۱/۱۵
الان یسری ها لابد میان میگن:
این از اپل تقلید کرده.
یا اینکه اینو قبلا سونی زده بوده ولی رو نکرده.
یا اینکه این تکنولوژی اصن از اول مال htc بوده بعد سامسونگ یواشکی ازش کپی کرده.خخخخخ
یا اینکه میگن تکنولوژی جدیدی نیست،بقیه برای پیشرفت بشریت محصولاتشونو تولید میکنن خصوصا htc ولی سامسونگ برای چاپیدن جیب مردم.هههه

Hijacker

۱۳۹۵/۱/۱۵
یعنی اینایی که این ایده ها رو میدن خیلی باید عجیب باشن . یه چیزی تو مایه های آدم فضایی یا یه همچین چیزایی

محمدرضا

۱۳۹۵/۱/۱۵
با مهرشاد موافقم