خانهاخبار
تماشا کنید: شکنجه LG G5 زیر تیغ و فشار و آتش

تماشا کنید: شکنجه LG G5 زیر تیغ و فشار و آتش

علاوه بر رقابت شرکت‌ها در ساخت دستگاه‌های سریع‌تر و زیباتر، سعی زیادی وجود دارد تا بتوانند مقاومت و کیفیت تولیدات خود را تا جای ممکن بالا ببرند. امسال ال جی برای اولین بار پرچمدار اصلی خود را با بدنه فلزی روانه بازار کرد. در این مطلب خواهید دید که جی 5 تا چه اندازه می‌تواند از آزمایش‌های مختلف سربلند بیرون بیاید.
۱۳۹۵/۱/۱۴

LG G5 به جرئت یکی از خلاقانه‌ترین و جذاب‌ترین دستگاه‌هایی است که در سال 2016 به بازار آمده است. این گوشی با قابلیت ماژولاری که دارد توانسته دل بسیاری از کاربران را از آن خود کند و نشان دهد که می‌تواند رقیب سختی برای Galaxy S7 و Galaxy S7 edge باشد.
پیش‌تر ویدئوی شکنجه Galaxy S7 edge را دیدیم که در برابر خراش، آتش و فشار مورد آزمایش قرار گرفته بود. این بار نوبت به شکنجه کردن G5 ال‌جی رسیده تا بفهمیم پرچمدار 2016 این شرکت تا چه اندازه گوشی مقاومی است؛ هرچند که در حالت عادی ممکن است این شرایط کمتر پیش بیاید.

 

در ویدئوی بالا مشاهده می‌کنید که نمایشگر G5 مانند اکثر گوشی‌های امروزی تا سطح 7 خراش برنمی‌دارد، اما به دلیل نازک بودن نمایشگر، فشار واردشده به آن کاملا مشهود است. در عوض شیشه روی لنز دوربین کاملا مقاوم است و از این نظر نمره خوبی می‌گیرد.
طبیعی است که پیکسل‌های نمایشگر IPS دستگاه در برابر شعله فندک مقاوتی نداشته باشند. هرچند که پس از سوختن نمایشگر، قسمت سیاه‌شده دوباره درست می‌شود، لکه‌ای سفید رنگ همیشه باقی خواهد ماند.
مهم‌ترین تست در این ویدئو به خم شدن گوشی مربوط می‌شود. با اینکه بدنه فلزی جی5 به افزایش مقاومت در برابر فشار کمک زیادی کرده است، قسمت پایین دستگاه، که قابلیت جدا شدن دارد، به راحتی از دو طرف خم می‌شود.
نظر شما در مورد عملکرد LG G5 زیر این شکنجه چیست و مقاومت این گوشی را در چه سطحی ارزیابی می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

حسین

۱۳۹۵/۲/۲۲
گوشی از نظر مقاومت فقط اکسپریا اکتیو سونی اریکسون

G2

۱۳۹۵/۲/۴
Baba mage tanke? Hala vase kham shodan qabe paeenish ye back cover iface bndzi hale.. Dar kol awlieeee

Surena

۱۳۹۵/۱/۲۳
کلا خاستی یچی گفته باشی هیچ خودتم نفهمیدی چی گفتی

Alireza

۱۳۹۵/۱/۱۵
باریک
آفرین
بلاخره یه نظر دادی که توش از اچ تی سی تعریف نکردی
ولی خب زیر زیرکی ازش تعریف کردی خودمونیم

Alireza

۱۳۹۵/۱/۱۵
مگه 1100 باع
چه وضعشه اگه گوشیو دوست ندارید که دارید آتیشش میزنید بدید من!!!