خانهاخبار
باگ iOS 9.3 در آیفون 6اس و 6اس پلاس مشکل‌ساز شده است

باگ iOS 9.3 در آیفون 6اس و 6اس پلاس مشکل‌ساز شده است

هفته گذشته اپل نسخه نهایی سیستم عامل آی او اس را برای دستگاه‌های خود منتشر کرد، اما از آن زمان تاکنون بسیای از کاربرانی که آیفون خود را به iOS 9.3 آپدیت کرده‌اند با مشکلاتی مواجه شده‌اند.
۱۳۹۵/۱/۱۰

اگر به خاطر داشته باشید، با انتشار iOS 9 دستگاه خیلی از کاربران دچار مشکل شد و اپل تا چند ماه برای رفع باگ و انتشار نسخه‌های جدید تلاش می‌کرد تا بتواند مشکلات ایجادشده را برطرف کند. چند روز پیش جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل این شرکت با شماره 9.3 منتشر شد؛ نسخه‌ای که همچون iOS 9 مشکلاتی برای کاربران به همراه دارد.
در روزهای ابتدایی، عده‌ای از کاربران که از آی‌دیوایس‌های قدیمی اپل استفاده می‌کنند، گزارش کردند که پس از نصب iOS 9.3 قادر به وارد شدن و استفاده از دستگاه خود نیستند، به همین دلیل اپل برای مدتی به‌روزرسانی این دستگاه‌ها را متوقف کرد تا مشکل را حل کند. اما پس از حل این مشکل، باگ دیگری پیدا شده است.
گویا کاربران iPhone 6s و iPhone 6s Plus در بعضی اپلیکیشن‌ها مثل Safari ،Notes ،Mail و Messenger قادر نیستند لینک‌های اینترنتی را باز کنند و با این کار اپلیکیشن‌های اشاره‌شده هنگ می‌کنند یا بسته می‌شوند.

 

در صفحه پشتیبانی اپل، بعضی کاربران غیرفعال کردن JavaScript در مرورگر سافاری را چاره کار اعلام کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که این روش برای همه راهگشا نیست. اگرچه بیشتر شکایات را دارندگان جدیدترین آیفون‌های اپل اعلام کرده‌اند، صاحبان دستگاه‌های قدیمی‌تر می‌گویند که از iOS 9.2.1 با این مشکل روبرو هستند.
از آنجا که تاکنون شکایات زیادی در سایت اپل از سوی کاربران درج شده، به احتمال زیاد اپل در حال حاضر از این باگ اطلاع پیدا کرده است و در آپدیت بعدی آن را حل خواهد کرد. اگر شما هم پس از آپدیت به iOS 9.3 با این مشکل روبرو شده‌اید، تجربه خود را با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (59 نظر)

Apple

۱۴۰۰/۸/۱۰
واقعا اگر گوشیتون باگی نداره الان تو این ورژن به هیچ وجه ابدیت نکنین..داخل ابدیت ها شانسی برای هر گوشی یک باگی پیدا میشه کاملا بسه به شانسته..پس سر بی دردو دستمال نبند مثل من ///

shezem

۱۳۹۷/۲/۱۵
سلام.ایفون 6s دارم.گوشی به عللی (ios9.3.3) دارد و نمیتونم بعضی از برنامه ها دان کنم اکنون که میخوام ای او اس ابدیت کنم به ورسیون 11 این امکان فراهم نمیشه...ممنون میشم راهنمایی کنید

مهسا

۱۳۹۵/۷/۲۳
سلام،من گوشی 6splus چند روزه که خریدم،آپدیت جدید اومد منم زدم،حالا با مشکل مواجه شدم،قسمت راه اندازیش hello که میاد نمیشه برم مرحله بعد لطفا بگید من چکار کنم؟

مرضیه

۱۳۹۵/۶/۱۰
من 5 اس دارم از وقتی گوشیم و اپدی کردم فقط از اینستاگرام میتونم استفادهپنم و تلفن جواب بدم کلا گوشیم هنگه. میس کال هارو نمیبینمتکست مینویسم ارسال میشه یا نمیشه نمیدونم. تلگرامم کار نمیکنه. کلا تمام برنامههام دچار اشکال شدهبیشترشون ک اصلا باز نمیشه

نگار

۱۳۹۵/۶/۹
سلام گوشی من se هست الان که آپدیت ۹.۳.۵اوکده من از ۸هنوز اپدیت نکردم ترسیدم مشکل پیدا کنه چیکار کنم؟