خانهاخبار
عکس‌های جدید و آشنایی نزدیک‌تر با هوآوی P9

عکس‌های جدید و آشنایی نزدیک‌تر با هوآوی P9

باز هم عکس‌هایی دیگر از پرچمدار هوآوی، P9، لو رفت تا طراحی و بخشی از مشخصات این گوشی فاش شود.
۱۳۹۵/۱/۱۰

تا کنون عکس‌های زیادی از پرچمدار هوآوی، پی 9، منتشر شده؛ عکس‌هایی که از طراحی این گوشی (و بهتر است بگوییم این خانواده) حکایت دارد. در خبرها در مورد مشخصات نسخه‌های مختلف این گوشی نیز چیزهایی شنیده‌ایم.

روز گذشته نیز عکس‌های جدیدی از این گوشی فاش شده است؛ عکس‌هایی که برای بار چندم بر دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی این گوشی و سنسور اثر انگشت آن مهر تایید می‌زند. پی 9 هوآوی احتمالا نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 دارد و تراشه Kirin 950 ساخت هوآوی در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی به کار رفته است. دوربین 12 مگاپیکسلی این دستگاه نیز احتمالا به فوکوس لیزری و لرزشگیر اپتیکی تصویر مجهز است.

اما پی 9 لایت، نسخه کوچک‌تر پی 9 هوآوی، نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 دارد و تراشه اسنپدراگون 650 با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی این گوشی نیز 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی بزرگ‌تر خانواده پی 9 هوآوی، یعنی پی 9 مکس، 6.2 اینچی است و رزولوشن 1440 در 2560 QHD دارد و از تراشه Kirin 955 هوآوی در کنار 4 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دوربین این گوشی هوشمند نیز دوگانه و 12 مگاپیکسلی است.

اما گفته می‌شود در کنار این سه نسخه، شاهد نسخه‌ای دیگر با مشخصاتی مابین پی 9 و پی 9 مکس خواهیم بود؛ نسخه‌ای 5.8 اینچی با تراشه Kirin 955.

عکس‌های لورفته از پی 9 هوآوی را در ادامه برای شما قرار داده‌ایم. به‌هرحال تا رونمایی رسمی از این گوشی زمان زیادی باقی نمانده است و به زودی خبرهایی رسمی درباره خانواده پی 9 خواهیم شنید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

aref

۱۳۹۵/۱/۱۲
من الان میت8دارم از نظر زیبایی و خوش دست بودن بنظرم میت7بهتر هست این عکسا اگه واقعا متعلق به p9باشه باید بگم اصلا زیبا نیست و هیچ شانسی برای رقابت با رده بالایی چون g5 وs7یاm10نداره.

علی

۱۳۹۵/۱/۱۲
میت8, پی9 و هرچی باشه به گرد پای سونی نمیرسه.

yh

۱۳۹۵/۱/۱۱
سری میت زیباست چون شبیه htc هستش...... کپی وان مکس زدن:)))).....خوبه لو میدی چقدر اچ تی سی زیباست... کپیاشو خوشگل میدونی

u

۱۳۹۵/۱/۱۱
اینا ملاک ارزش گوشی نیست
باید تو برنامهantutuببینیم چه رنکینگ رو بدست میاره
Mate 8 که رتبه خوبی رو آورد چهارمین گوشی از نظر قدرت سخت افزاری شد

S5

۱۳۹۵/۱/۱۰
از این زشت تر نمی تونس بسازه کلا از p7به این ور همه گوشی هاش زشت شده (البته به جز سری میت که واقعا زیباست) فقط سری p رو زشت تر ساخته من عاشق p6 بودم که خدا رو شکر p7هم دقیقا شبیه اون بود تو پی 8 که نسبت صفحه نمایش به بدنه خیلی زیاد شد بعد ورداشته بود گوشی فلزی شو پشتشو بالاشو یه تیکه شو شیشه ای ساخته که اونم زشتش کرده بود اینم از پی 9