خانهاخبار
مدیر عامل ال‌جی: iPhone SE مرا تحت تاثیر قرار نداد!

مدیر عامل ال‌جی: iPhone SE مرا تحت تاثیر قرار نداد!

اگر برای مدتی نسبتا طولانی اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال کرده باشید خواهید دانست که زخم زبان‌زدن از سوی مدیران برند‌ها به یکدیگر چیز عجیبی نیست و بارها تکرار شده است؛ ایشان اذعان داشت که تولید یک گوشی جدید با تکنولوژی قدیمی که پیش از آن در اسمارت‌فون‌های دیگر مشاهده شده در سیاست‌های LG نمی‌گنجد
۱۳۹۵/۱/۶

پس از دو سال انتظار بالاخره آیفون 4 اینچی دوباره متولد شد و تاج و تخت را از iPhone 5s ربود؛ این گوشی که با نام iPhone SE شناخته می‌شود از پردازنده‌ای مشابه با iPhone 6s بهره می‌برد. بدین ترتیب نه تنها عملکرد سخت‌افزاری گوشی بلکه دوربین و برخی دیگر از امکانات آن در مقایسه با آخرین آیفون 4 اینچی اپل پیشرفت‌های فراوانی داشته است. تولید یک آیفون ارزان‌قیمت (ارزان از نوع اپل!) می‌تواند کاربران بیشتری را وادار به مهاجرت به iOS کند؛ بخصوص اینکه طراحی iPhone SE را می‌توان یادگاری از دوران ریاست استیو جابز دانست و سخت‌افزار فوق‌العاده که از جمله آن‌ها می‌توان به پردازنده Apple A9 اشاره کرد. بر خلاف iPhone 5c که نه طراحی جالبی داشت و نه از سخت‌افزار چشمگیری بهره می‌برد، iPhone SE از نظر بسیاری از کاربران می‌تواند آن گجت رویایی باشد که طرفداران اپل دو سال است انتظارش را می‌کشند؛ یک گوشی 4 اینچی با سخت‌افزار و طراحی فوق‌العاده! البته آقای Cho Ju-no مدیرعامل LG با رونمایی چنین گوشی مخالف است! برای شنیدن صحبت‌های این مدیر رقیب  در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

اگر برای مدتی نسبتا طولانی اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال کرده باشید خواهید دانست که زخم زبان‌زدن از سوی مدیران برند‌ها به یکدیگر چیز عجیبی نیست و بارها تکرار شده است. البته ظاهرا منظور آقای Cho کل‌کل کردن با مدیران اپل نبوده بلکه معتقد است که تمام تمرکز خود را روی فروش پرچمدار خود یعنی LG G5 گذاشته‌اند و صرفا درباره iPhone SE نظر خود را اعلام کرده است!

ایشان اذعان داشت که تولید یک گوشی جدید با تکنولوژی قدیمی که پیش از آن در اسمارت‌فون‌های دیگر مشاهده شده در سیاست‌های LG نمی‌گنجد و با تصمیم اپل برای تولید iPhone SE با امکانات و طراحی نسبتا تکراری موافق نیست. در حالی که اپل بدنبال زنده‌کردن حس نوستالژیک آیفون‌های 4 اینچی در کاربران خود بوده، LG سیاست‌های خود را بر پایه تنوع و نوآوری استوار کرده است؛ LG G5 با ابعاد ماژولار و امکانات جانبی فوق‌العاده را نیز می‌توان شاهدی بر این مدعی دانست. خوشبختانه کمپانی LG اولین برندی است که جدای از افزایش رزولوشن و تعداد هسته‌های پردازنده به فکر نوآوری و تنوع افتاده است. به هرحال مدیران الجی تمام تلاش خود را برای جلب نظر کاربران به پرچمدار خود کرده‌اند اما مرحله بازاریابی و فروش است که تمام تلاش‌های الجی را به نتیجه رسانده یا به باد می‌دهد؛ آقای Cho Ju-no معتقد است که با ترکیب "سرگرمی" و "خلاقیت" قادر به قبضه‌کردن بازار گوشی‌های هوشمند خواهند بود.

در حالی که اپل به داشته‌های خود چسبیده و اندکی با احتیاط پیشروی می‌کند، الجی از منطقه امن خود کاملا خارج شده و سعی در جلب نظر کاربران با تولید محصولاتی خلاقانه دارد. جالب اینجاست در حالی که الجی سیاست‌های جاه‌طلبانه جدیدی در پیش گرفته و راه‌هایی جدید و طی‌نشده را در حال پیمودن است، مدیر عامل این برند اعلام کرده که iPhone SE وی را تحت تاثیر قرار نداده است.

در حالی که اسمارت‌فون 4 اینچی اپل با قیمت 399 دلاری خود بسیار بیشتر از iPhone 5c درخشیده و پرچمداران HTC و دوقلو‌های سامسونگ بدنبال تصرف بازار هستند، Cho Ju-no امیدوار است که LG G5 ماژولار بتواند کارشناسان و کاربران را متقاعد به انتخاب پرچمدار LG کند.

نظر شما درباره عرضه iPhone SE چیست؟ آیا با صحبت‌های مدیرعامل LG موافق هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (64 نظر)

Ali

۱۳۹۵/۱/۱۵
منظورم در جواب عماد بود

مهران

۱۳۹۵/۱/۱۲
بابا حالت خوب نيست تو. يعنى انقدر بيكارن كه بيان ببينن كى نظر راجع به چى ميده كه اينكارو كنن. برا منم سامسونگ يا ال جى اينطورى شده ولى درسته كه بيام چرت و پرت بگم؟

S5

۱۳۹۵/۱/۹
کلا من فک میکنم اپل همه چزشو مدیون سیستم عاملشه اگه همین مشخصات برای گوشی اندرویدی بود خیلی ضعیف بود الان 8 هسته ای های اندرویدی هنگ میکن تازه با رم 3 یا 4 اون وقت اگه دو هسته ای بزارن فک می کنم خیلی داغونه

S5

۱۳۹۵/۱/۹
??من اصلا فکر نمیکنم این گوشی میان رده باشه چون اصلا مشخصات یک میان رده را نداره
همون A9ایفون 6s با ای او اس9.3 فقط 3D touch نداره که اونم تو ایپد جدیدشم قرار نداده چون هنوز کامل نشده اخه قدرت ایفون 6 اس رو داره فکر نمیکنم میان رده باشه این نسخه رو ساخته برای اونهایی که دوست دارن قدرتی مثل ایفون 6sداشته باشن اما در اندازه ای کوچک ما خودمان بکی توی فامیل داریم الان ایفون 5s داره با اینکه توانایی خریدنش رو داره می گه نمی خرم چون بزرگه میگه کتاب نمیخوایم که گوشی میخوایم و عوضش هم نکرد و حتما اگه بفهمه اپل این گوشی رو ساخته حتما عوضش میکنه

Hijacker

۱۳۹۵/۱/۹
6sو6s+زیبا نبودن ؟
همین شما که معتقدی 5s زیباترین گوشی تاریخه . دو روز دیگه که آیفون7 بیاد میگی این زیباترینه و همینطور چشم بسته از آیفون طرفداری میکنی .