خانهاخبار
تصاویر P9 Lite هوآوی فاش شد

تصاویر P9 Lite هوآوی فاش شد

قرار است هوآوی در تاریخ 18 فروردین از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کند. کوچکترین عضو این خانواده 4 نفره پی 8 لایت نام دارد، گوشی که با داشتن قیمتی مقرون به صرفه از مشخصاتی در حد یک گوشی پرچمدار برخوردار خواهد بود.
۱۳۹۵/۱/۶

هوآوی قصد دارد در تاریخ 18 فروردین کنفرانس معرفی خانواده P9 خود را برگزار کند. به نظر می‌‌رسد که در این مراسم علاوه بر P9 باید منتظر 3 گوشی هوشمند دیگر از این خانواده هم باشیم که از نظر اندازه و قدرت سخت‌افزاری با یکدیگر تفاوت دارند.
در حالی که اکثر شایعات حول و حوش Huawei P9 و دوربین دوگانه آن می‌گردد، این بار تصاویری از مدل P9 Lite که نسخه ارزان‌تر این خانواده است به بیرون درز کرده که از نظر مشخصات قابل توجه است.

 

image

 

احتمال داده می‌‎شود که P9 Lite هوآوی از نمایشگری 5.2 اینچی با کیفیت Full HD، اسکنر اثر انگشت و 3 گیگابایت رم و بدنه‌ای تمام فلزی برخوردار باشد اما برخلاف P9 تنها از یک دوربین بهره خواهد برد.
با توجه به اینکه P9 Lite می‌‌تواند از لحاظ مشخصات با یک گوشی رده بالا مقایسه شود و از آنجا که معمولا هوآوی گوشی‌های خود را با قیمت مقرون به صرفه‌ای وارد بازار می‌کند، انتظار می‌رود که این گوشی بتواند نظر بسیاری از کاربران را در زمان عرضه به خود جلب کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

ALI

۱۳۹۵/۱/۱۴
آخه اگه میخواست بیاد میومد مشخصاته فنیش نوشته میشد پی 9 لایت نیست

عاشق فوتبال :)

۱۳۹۵/۱/۹
داداش امیر سپاسگزارم بابت پیشنهادتون ..
داداش amir متشکرم...لطف کردی ..

امیر

۱۳۹۵/۱/۸
سلام درود بی کران از نظر من برو سونی ام 4 بگیر عالی از هر لحاظ

عاشق فوتبال :)

۱۳۹۵/۱/۸
مرسی داداش محمد رضا ..لطف کردی ..اتفاقا یکی از گوشی هایی ک مدنظرم بود همین آنر 6 هواوی بود :) .. ولی خب تو همین هفته ب ی جمع بندی باید برسم ..مرسی..متشکرم ازت ..

mohammadreza

۱۳۹۵/۱/۸
سلام عاشق فوتبال تو اون رنج قیمت که تو میخای گوشی جدید خودم شخصا بهت HONOR 6رو معرفی میکنم گوشی فوق العاده خاستی مشخصاتشو ببین میفهمی چقدر نسبت به قیمتش خوبه