خانهاخبار
زمان ورود به بازار و اطلاعات بیشتر از پرچمدار ۲۰۱۶ اچ تی سی

زمان ورود به بازار و اطلاعات بیشتر از پرچمدار ۲۰۱۶ اچ تی سی

پرچمدار HTC طی چند روز آینده در حالی رونمایی می‌شود که بسیاری از مشخصات آن افشا شده و تقریبا چیزی بر کاربران پوشیده نیست...
۱۳۹۵/۱/۶

کمپانی HTC رسما اعلام کرد که HTC 10 طی یک کنفرانس خبری جامع در تاریخ 12 آوریل (۲۴ فروردین‌) رونمایی خواهد شد اما کی و در چه کشور‌هایی وارد بازار می‌شود؟ به نقل از ePrice پرچمدار HTC در تاریخ 15 آوریل یعنی 3 روز پس از رونمایی رسمی در تایوان بفروش خواهد رسید؛ البته با توجه به اینکه تایوان کشور مبدا بوده و ریشه HTC به این کشور باز می‌گردد تعجبی هم ندارد که HTC 10 ابتدا در دسترس تایوانی‌ها قرار گیرد. چند ماه پیش نیز شایعاتی در خبرگزاری‌ها منتشر شد که پرچمدار تایوانی‌ها زودتر از ماه مه (حدودا یک ماه دیگر) وارد امریکای شمالی نخواهد شد اما بقیه کشور‌ها احتمالا 19 آوریل (اوایل اردیبهشت) میزبان این گوشی خواهند بود.

 

image

اگر خاطرتان باشد چند روز پیش HTC اعلام کرد که HTC 10 از اسپیکر‌هایی با تکنولوژی پیشرفته‌تر از Boom Soundهای موجود در پرچمداران پیشین بهره برده و دوربین آن نیز با بهترین‌های جهان رقابت خواهد کرد.

 

image

 

امروز تصاویری از نتایج بنچمارک پردازنده Snapdragon 820 موجود در HTC 10 منتشر شد که در صورت صحت می‌تواند Samsung Galaxy S7 و LG G5 را قاطعانه پشت سر بگذارد. جالب اینجاست که هر سه این اسمارت‌فون‌ها از یک پردازنده مشابه بهره می‌برند اما ظاهرا پرچمدار تایوانی‌ها شکست سختی را (حداقل در این تست بنچمارک) به رقبای شرقی خود تحمیل خواهد کرد.

علاوه بر پردازنده قدرتمند Snapdragon 820، نمایشگر 5.1 اینچی QHD Super LCD، فضای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 تا 64 گیگابایتی از جمله دیگر مشخصات این گوشی هستند. همانطور که انتظار می‌رفت منبع تغذیه HTC 10‌ یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی است که احتمالا بخوبی پاسخگوی سخت‌افزار قدرتمند آن خواهد بود.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا HTC 10 می‌تواند کمپانی تایوانی را از رکود رهایی بخشد؟ به نظر شما راه نجات HTC از شکست‌های اخیر چیست؟  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

نجاری

۱۳۹۵/۱/۹
از s7و جی 5که خیلی قوی ترن هم بالا زده .چه غولیه

MYS5

۱۳۹۵/۱/۹
Kurd برادر....
چیزی زدی؟مصرف نکردی احیانا؟کدوم یکی از سامسونگ ها از htc بهتر بودن؟
برعکس گفتی عزیزم.باید میگفتی کدوم یکی از سامسونگ ها از htc سرتر نبودن؟؟

Hijacker

۱۳۹۵/۱/۹
شما که +s6 edge داری باید تا حدودی از بازار گوشی و امکانات گوشی ها با خبر باشی
به نظر من
کلا هوآوی رو بی خیال شو
سری A2016 سامسونگ تو این رنج قیمت حرف اولو میزنه

Z

۱۳۹۵/۱/۸
به نظر من دوست عزیز گوشی htc desire 626 بگیر که گوشی خوبیه و 4G هستش و دو سیم کارته و 16 گیگ حافظ داخلی داره و قیمتش هم 700 و خرده ای هستش...

Z

۱۳۹۵/۱/۸
به نظر من دوست عزیز گوشی htc desire 626 بگیر که گوشی خوبیه و 4G هستش و دو سیم کارته و 16 گیگ حافظ داخلی داره و قیمتش هم 700 و خرده ای هستش...