خانهاخبار
اپل آیفون 5 اس را کنار می‌گذارد

اپل آیفون 5 اس را کنار می‌گذارد

با عرضه آیفون 4 اینچی جدید که مشخصاتی بالاتر از آیفون 5 اس دارد اپل این نسخه از آیفون را در سایت خود جایگزین آیفون 5 اس کرده است.
۱۳۹۵/۱/۴

به نظر می‌رسد اپل با عرضه آیفون 4 اینچی جدید خود با نام آیفون SE، فروش گوشی هوشمند 4 اینچی و قدیمی خود، آیفون 5 اس را متوقف کرده است. این آیفون اکنون دیگر در لیست گوشی‌های آیفون در سایت اپل برای فروش دیده نمی‌شود و اگر دقت کنیم می‌بینیم که اکنون آیفون SE جای آن را گرفته است.

در حالی که هنوز منتظر تایید رسمی این خبر از سوی اپل هستیم اما توقف تولید این گوشی 4 اینچی قدیمی چندان هم عجیب نیست زیرا نه تنها آیفون اس ای شباهت بسیاری به این گوشی دارد بلکه سخت‌افزار و نرم‌افزار آن نسبت به 5 اس بهبود نیز یافته است.

image

آیفون 5 اس در سال 2013 عرضه شد و از نمایشگر 4 اینچی (رزولوشن 640 در 1136)، تراشه A7 اپل، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 1.2 مگاپیکسلی و یک گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی در سه نسخه با حافظه داخلی 16/32/64 عرضه شد. اگرچه در سایت اپل دیگر خبری از فروش آیفون 5 اس نیست اما در خرده‌فروشی‌هایی همچون آمازون یا سایر مغازه‌ها در کشورهای مختلف می‌توان این گوشی را پیدا کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱/۵
سلام مال منم دقیقا اینطوری میشه وقتی میخوام رای منفی یا مثبت بدم میگه شما قبلا رای دادین یا نمیتونم رای بدم درست مس اقای عرفان لطفا جی اس ام رسیدگی کنید یا علی

محمد

۱۳۹۵/۱/۵
برای منم دقیقا همینطوره

عرفان

۱۳۹۵/۱/۴
سلام جی اس ام الان چن وقته میخوام کامنتا رو لایک کنم با پیغام شما قبلا رای دادید مواجه میشم. بعدش فهمیدم که میتونم لایک و دیسلایکشو عوض کنم ولی قبلا رای داده شده.
دقیقا مثه این میمونه که کسه دیگه ای با ای پی من رای داده باشه.
در ضمن بگم که با نته گوشی میام و فقط خودم از این نت استفاده میکنم.
راهنمایی کنید ممنون میشم.