خانهاخبار
گوگل برای iOS کیبورد می‌سازد!

گوگل برای iOS کیبورد می‌سازد!

گوگل علاوه بر توسعه اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید، مهمترین اپ‌های خود را برای سیستم عامل آی او اس نیز توسعه داده است. در تازه ترین اقدام این شرکت قصد دارد تا برای سیستم عامل موبایل اپل، یک کیبورد نرم‌افزاری بسازد.
۱۳۹۵/۱/۴

گفته می‌شود گوگل در حال توسعه یک کیبورد نرم‌افزاری برای سیستم عامل iOS است. چند ماهی می‌‎شود که این پروژه در حال انجام است اما هنوز مشخص نیست چه زمانی این کیبورد برای استفاده عمومی منتشر شود.

image

 

ویژگی‌هایی که کیبورد گوگل با خود به همراه دارد آن را از کیبورد پیشفرض اپل متمایز می‌سازد. به عنوان مثال ویژگی جسجر تایپینگ که کاربر با کشیدن انگشت روی حروف کیبورد قادر به تایپ‌کردن خواهد بود. همچنین امکان جستجو مستقیم در اینترنت و فایل‌های gif در آن گنجانده شده است. این کیبورد از نظر ظاهری با کیبورد اندرویدی گوگل متفاوت خواهد بود و فعلا در حال گذراندن تست‌های اولیه است.
اپل از نسخه 8 آی‌او‌اس به کاربران اجازه نصب و استفاده از کیبوردهایی به جز کیبورد پیش‌فرض را داد و از آن زمان تا کنون اپلیکیشن‌های کیبورد متعددی برای این سیستم عامل ساخته شده است. حال باید دید کیبورد شرکت رقیب تا چه اندازه می‌تواند در این زمینه موفق عمل کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ka eh

۱۳۹۵/۱/۵
لطفا تاریخ دقیق و قیما گوشیهای xiaomi mi5 و xiaomi mi 6plus را اعلام کنید...

سینا

۱۳۹۵/۱/۴
نه اپل این کارو نکن کیبوردهای خودت عالیه
من با اندروید نمیتونمممم