خانهاخبار
ورود گوشی‌های ال جی X Screen و X Cam به بازار جهانی

ورود گوشی‌های ال جی X Screen و X Cam به بازار جهانی

الجی به دنبال رسیدن به سوددهی در بخش فروش گوشی موبایل است که برای این هدف خود را به هر در و دیواری می‌زند. میان‌رده‌های جدید الجی با پیشوند X روانه بازارهای جهانی می‌شوند تا فرشته نجات این کمپانی باشند
۱۳۹۵/۱/۳

درست یک ماه پس از رونمایی LG از سری محصولات جدید خود که با نام X شناخته می‌شوند، عرضه جهانی آن‌ها بصورت رسمی آغاز شده و میان‌رده‌های سری X روانه بازار می‌شوند. ال‌جی اعلام کرده است که با شروع هفته آینده دو اسمارت‌فون X Screen و X Cam که در نمایشگاه MWC ماه گذشته رونمایی شده بودند ابتدا در کره جنوبی و سپس اروپا، امریکای لاتین و آسیا در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

 

image

 

یکی از ویژگی‌های منحصربفرد محصولات سری X این است که هرکدام به یکی از امکانات پرچمداران قدرتمند مجهز شده‌اند؛ به عنوان مثال X Screen از نمایشگری مشابه با LG V10 بهره‌مند شده و X Cam نیز دوربینی خارق‌العاده دارد که از یک نمونه مشابه در گوشی‌های میان‌رده بسیار باکیفیت‌تر است! شاید عده‌ای از کاربران تمایلی به پرداخت هزینه‌ی گزاف برای LG G4 یا LG V10 که هرکدام به ترتیب دوربین و نمایشگر منحصربفردی دارند نداشته باشند اما با خرید یکی از میان‌رده‌های جدید X Cam و X Screen قادر به تجربه همان امکانات در اسمارت‌فونی میان‌رده خواهند بود.

 

image

 

آقای Juno Cho مدیر بخش LG Electronics Mobile معتقد است که با خرید یکی از این محصولات می‌توان بهترین نمایشگر و بهترین دوربین را در اختیار داشت بدون آنکه نیاز به پرداخت پول زیادی باشد. گوشی X Screen هم‌اکنون در هلند آماده فروش است و بزودی در کنار X Cam پا به خاک کشورهای بیشتری خواهند گذاشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Reza

۱۳۹۵/۶/۲۰
سلام دوستان من ی یک ساعتی میشه ک x cam رو خریدم,خیلی باحاله سرعت بالا دوربین فوق العاده و... خیلی دوست داشتنیه شما هم بخرید پشیمون نمیشید............

ِِِDandelionDandelion

۱۳۹۵/۱/۱۵
اما به نظر من طراحی X Screen برای یه گوشی هوشمند میان رده خیلی هم زیباست و در ضمن کاربردیه. چرا ما عادت کردیم به هر چی نو و بدعت گذاری تو طراحیه بگیم زشت آخه؟

mvf

۱۳۹۵/۱/۳
x screen خیلی زشته، صفحش به جای چهار ضلع، شیش ضلعه، و این یعنی فاجعه تو طراحی!!! x cam خیلی شیک و رسمیه.