خانهاخبار
​بندهای جدید برای اپل واچ؛ سنت شکنی‌های اپل ادامه دارد

​بندهای جدید برای اپل واچ؛ سنت شکنی‌های اپل ادامه دارد

کنفرانس اپل از ساعت نه و نیم آغاز شد و چیزی که ما را متعجب کرد سنت‌شکنی دوباره تیم کوک و اپل بود. آن‌ها این‌بار از قیمت اپل واچ کاستند، بدون اینکه مدل جدیدی معرفی کنند!
۱۳۹۵/۱/۲

ساعت هوشمند محصولی بود که اپل استیو جابز به آن علاقه‌ای نداشت و ساخت آن را احتمالا بدون سود می‌دید. با روی کار آمدن تیم کوک اوضاع تغییر کرد و مهندسان در حلقه بی‌نهایت کوپرتینو ساعت هوشمندی با نام اپل واچ ساختند! اولین سنت شکنی! 
یک سال بعد آن‌ها این‌‌بار بدون معرفی نسخه جدید اعلام کردند، قیمت پایه اپل واچ کاهش پیدا کرده و کاربران اکنون می‌توانند آن را با قیمت 300 دلار تهیه کنند. دومین سنت شکنی!

 

image

 

در کنار خبر کاهش قیمت، اپل بندهای جدیدی نیز برای ساعت هوشمند خود معرفی کرد، بند خاکستری تیره مدل Milanese loop که زیبایی خاصی به این ساعت فلزی بخشیده، یکی از آن‌هاست.
همچنین رنگ‌های جدیدی برای بندهای اسپورت و چرمی معرفی شدند. البته در میان این‌ها بندی با Woven Nylon معرفی شد. شاید سوال شود این بند چیست و چه خاصیتی دارد؟

 

image

 

این بند جنسی نایلونی و بسیار سبک دارد ولی ساختار آن چهارسویه و جهت‌دار است. به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارد و به‌راحتی تغییر حالت نمی‌دهد و پاره نمی‌شود. از این نوع بافت‌های پلاستیکی بیشتر در صنایع هوایی و برای ساخت چترهای نجات استفاده می‌شود. این اولین بار است که اپل چنین ماده‌ای را در محصولاتش به کار می‌برد.

 

image

 

ویژگی خاص اپل واچ در تعویض بندها، گزینه‌ای است که اپل حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده و سعی می‌کند با پایین آوردن قیمت اپل واچ و ارائه گزینه‌های جانبی روی میز، کاربران را راضی نگه دارد. این بندهای جدید که زیبایی و ظاهر جدیدی را برای اپل واچ رقم می‌زنند، «مخصوص بهار» نام دارند و می‌توانند در شش ماه اول سال تنوع خوبی باشند. لیست کامل بند‌های اپل‌های همراه با قیمت و تنوع رنگی آن را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

اما به نظر شما سیاست‌ها و سنت شکنی‌های اپل در مورد اپل واچ مثبت است؟

نظرات خود را با ما در میان گذارید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

هادی

۱۳۹۵/۱/۲
سلام
من از محصولات آیفون خوشم نمیاد کلا... ولی عاقا با انصاف باشیم لطفا :|
سنت شکنی چیه مدش کردین آخه؟ خب طرف کار خوبی هم بکنه باید ضربه بزنیم؟خب قیمتو آورده پایین.این سنت شکنی خیلی هم خوبه و مثبته....

robin

۱۳۹۵/۱/۲
بابا دمت گرم خیلی خوشگله. خدایی بدون جانب داری میگم چیزهای قشنگی درست میکنه این اپل.
البته سامسونگو برندای دیگه خوب میزنن. اما این فابریکی کار میکنه !!!!! یعنی رقیب تا بیاد به خودش بجنبه 2 تا 3 ماه وقت میبره.
آقا فقط فعلا اپل.
اپل دوست داریم . . . . . . . . !!!