خانهاخبار
گلکسی J3 جدید (2016) روانه بازارهای بیشتری می‌شود

گلکسی J3 جدید (2016) روانه بازارهای بیشتری می‌شود

نسخه جدید گلکسی جی 3 سامسونگ، J3 2016 به زودی راهی بازار آمریکا می‌شود و احتمالا چندی دیگر هم بازارهای جدیدی را هدف می‌گیرد.
۱۳۹۴/۱۲/۲۷

این روزها خبرهایی به گوش می‌رسد که سامسونگ به‌زودی  گلکسی J3 (2016) را در کشورهای بیشتری عرضه خواهد کرد. تا کنون چندبار افشاگری‌هایی در مورد این گوشی توسط evleaks صورت گرفته است و رندرهای خبری از این دیوایس لو رفته است، رندرهایی که برند AT&T هم در پشت آن دیده شده است. اما مشخص نیست که این اپراتور چه رنگ‌هایی از این گوشی را ارائه می‌دهد و آیا تنها به سراغ رنگ‌های متدوال سیاه و سفید می‌رود یا سایر رنگ‌ها را نیز به فروش می‌رساند.

 

image

 

همانطور که در پشت گوشی می‌بینید نام گوشی Glaxy j3 6 یا J3(6) ذکر شده است. این گوشی نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 720 از نوع سوپر آمولد دارد و پردازنده آن کورتکس A7 است که در کنار 1.5 گیگابایت رم قلب تپنده گوشی را تشکیل می‌دهد. باتری این گوشی 2600 میلی آمپری است و اندروید 5.1.1 لالیپاپ از ابتدا بر روی آن نصب است.

احتمالا نسخه‌ای که توسط AT&T به فروش می‌رسد دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی دارد و حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آن 16 گیگابایت است. اما این احتمال وجود دارد که این گوشی با مشخصات دیگری هم روانه سایر بازارها شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مسعود

۱۳۹۵/۱۱/۱۷
گوشیه واقعا عالیه
منکه ازش راضیم هرکاری که خواستم برام انجام داده و هیچ مشکلی هم نداره باتری زیاد نگه میداره و زود پرمیشه شارژرش 5ولتی خیلی عاااالی

sami

۱۳۹۵/۶/۱۶
man daram hame kar mikone gta 5 am ro 80% rahat miare dorbinesham dar hade s5 hast

319a

۱۳۹۵/۳/۶
اطلاعاتتون غلته دوربین جلو5اصلی وپشت8 اصلی مییییباشد

SAMAN

۱۳۹۴/۱۲/۲۷
جالب نی خوشم نیومد