خانهاخبار
دوربین HTC 10 شگفتی‌ساز خواهد شد!

دوربین HTC 10 شگفتی‌ساز خواهد شد!

مدیران HTC چند سالی است که با بکارگیری تکنولوژی Ultra Pixel به دنبال جلب نظر علاقمندان دوربین به پرچمداران خود هستند اما حداقل در فروش One M7 و One M8 که این تکنولوژی تاثیر چندانی نداشته است اما حالا HTC 10 ...
۱۳۹۴/۱۲/۲۶

برند تایوانی HTC به زودی پرچمدار خود که پیش از این با نام HTC M10 یا HTC Perfume شناخته می‌شد را معرفی خواهد کرد؛ اکنون یک سال از رونمایی HTC One M9 پرچمدار پیشین گذشته و این کمپانی با شوق فراوان از ویژگی‌های HTC 10 پرده‌برداری می‌کند.

 

image

 

اچ‌تی‌سی معتقد است محصول جدیدش را به بهترین دوربین پشت (اصلی) و جلو (سلفی) جهان مجهز کرده است که در مقایسه‌های پس از رونمایی میان HTC 10 و پرچمدارانی مثل iPhone 6s Plus و Galaxy S6  این ادعا می‌تواند برای مدیران تبلیغاتی این برند گران تمام شود!

البته این اولین‌بار نیست که یکی از مدیران HTC مدعی چنین دوربین فوق‌العاده‌ای شده زیرا چند هفته پیش نیز یکی دیگر از عوامل مرتبط با این برند ادعا کرده بود که دوربین HTC 10 تجربه‌ای خارق‌العاده را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. اگر برخی شایعات درست باشند، دوربین اصلی این گوشی به سنسوری 12 مگاپیکسلی با تکنولوژی UltraPixel مجهز خواهد شد که پیش از این نیز در پرچمداران تایوانی‌ها حضور داشته است؛ البته مشخصات دوربین جلو همچنان بر همگان پوشیده است.

این موضوع که اچ‌تی‌سی ادعای وجود یک دوربین کلاس اول در پرچمدارش را کرده جزئیاتی از آن را برای ما افشا نمی‌کند اما امیدواریم دوربین UltraPixel جدید از دوربین‌های مشابه 4 مگاپیکسلی موجود در One M7 و One M8 به HTC 10 ارث نرسیده باشد؛ دوربین‌های UltraPixel که در پرچمداران پیشین HTC بکار رفته بودند نه تنها بهترین نبوده بلکه با اسمارت‌فون‌های رقیب نیز قابل مقایسه نیستند اما احتمالا مدیران برند از این شکست درس گرفته و یک سورپرایز برای کاربران خواهند داشت!

جدای از مبحث دوربین‌ها، مشخصات سخت‌افزاری احتمالی HTC 10 می‌توانند نمایشگر 5.1 اینچی با کیفیت QHD، پردازنده Snapdragon 820، فضای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی باشند؛ علاوه بر این از جمله ویژگی‌های جانبی می‌توان به سنسور تشخیص اثر انگشت، اندروید مارشملو با رابط کاربری اختصاصی Sense 8.0 UI و طراحی تلفیقی از One A9 و One M9 اشاره کرد. رونمایی از HTC 10 به ۳۱ فروردین موکول شده که احتمالا همزمان روانه بازار نیز خواهد شد.

نظر شما درباره این پرچمدار چیست؟ آیا HTC 10‌ می‌تواند راه نجات این کمپانی از بحران‌های سال‌های گذشته باشد؟ به نظر شما دلیل شکست‌های پیاپی HTC در فروش پرچمدارانش چیست؟!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

مهمان

۱۳۹۵/۱/۸
اون موقعی که HTC کاور دات ویو رو معرفی کرد حتی کاربرای اپل هم هم حسودیشون شده بود.
HTC همیشه خاص بوده و خواهد بود ...بزن لایکو

alireza

۱۳۹۵/۱/۸
دوست عزیز عماد
شما اگه لومیا ۹۵۰ رو از نزدیک دیدی من اون رو دارم!!!الان من ۹۵۰xl دارم و میبینم چه دوربین قدرت مندی داره.لومیا تو پنج تای برتر نیست؟؟؟اینو از کجا میگی.دوست عزیز لومیا ۹۵۰ دوربین گوشی های s6 edge plus و 6s plus و g4 رو به راختی شکست داده حالا شما چه جوری میگی تو پنج تای برتر نیست؟؟؟اطلاعات هم خوب چیزیه.عزیز شفافیت؟؟؟شفافیت یعنی چی؟؟یعنی نوردهی مناسب و iso بالا.isoدوربین ۹۵۰ و z5 یکی هست و هر دو از ایزو ۱۲۸۰۰ دارن پس یکی هستن.از نظر نوردهی و طبیعی بودن شک نکن که لومیا بهتره چرا؟؟؟چون دارای فلش سه گانه هستش ولیz5 نداره از نظر دیافراگم هم یکی هستن پس اینجا طبیعی بودن و بهتر بودن عکس خای لومیا مشخص میشه.در ضمن بهتر بگم که دوربین های لومیا مجهز به لنز کارل زایس هستن که بهترین لنز های دنیا رو میسازه و اینو توی نت به راحتی میشه فهمید.چون مقایسه لنز هلی کارل زایس و سونی هست و کارل زایس از سونی بهتر شناخته شد.در ضمن برای محکم کاری بهتر به دوربین لومیا ۱۰۲۰ مراجعه کنی که اون رو با دوربین های DSLR مقایسه میکنن نه با دوربین گوشی!!!اتفاقا خوه که به سایتهای معتبر ایرانی و خارجی بگردی مقایسه کنی و اطلاعات به دست بیاری تا تو نظر دادن و دفاع کردن از گوشی مورد علاقت کم نیاری.
بازم میگم به سایت وینفون مراجعه کن تا مقایسه دوربین لومیا ۹۵۰ با s6 edge plus وg4 و 6s plus و z5 رو ببینی تا قدرت دوربین لومیا رو بفهمی.

عماد

۱۳۹۵/۱/۴
lumia 950xl حتی تو پنج تا دوربین موبایل برترم نیست
اگه شما تو یوتوب و این چیزا مقایسه دیدی من جفتشون رو از نزدیک مقایسه کردم،سونی z5 واقعا بهترینه مخصوصا تو clarity و شفافیت و به خصوص به خاطر steadyshot بی نظیری که داره،پیشنهاد میکنم با گشتن تو این سایت و تو اون سایت خودتو خسته نکنی

Alireza

۱۳۹۵/۱/۲
حریف لومیا نمیشه.چرا؟؟؟
چون لومیا 950xlتونست z5رو شکست بده در همه موارد.چه رنگ چه نور و چه جزییات و. ..
دوربین z5 بهترین سنسور خودشو گذاشته رو گوشیش و این سنسور که روی htc10 هستش از اون سنسور ضعیفتره پس نمیتونه با لومیا 950xl رقابت کنه.
مقایسه دوربین 950xl با z5 و g4 و s6 edge plus زو میتونین تو سایت وینفون ونت ببینید

آرش

۱۳۹۵/۱/۱
باشه فعلا غولتون بزار بخابه ک بد خابش میاد=)))