خانهاخبار
گلکسی اس 7 مینی، رقیبی شایسته برای آیفون 4 اینچی

گلکسی اس 7 مینی، رقیبی شایسته برای آیفون 4 اینچی

اپل روز 21 مارس از نسخه جدیدی از آیفون که 4 اینچی است رونمایی می‌کند و این موضوع سامسونگ را هم به فکر نسخه‌ای کوچکتر برای پرچمدار خود انداخته است.
۱۳۹۴/۱۲/۲۵

اگرچه شایعات در مورد نسخه مینی گلکسی اس 7 به حقیقت نپیوست و سامسونگ از این دیوایس رونمایی نکرد اما باز هم حرف‌هایی در این باره شنیده می‌شود. آخرین نسخه مینی سامسونگ مربوط به گلکسی اس 5 بود، گوشی هوشمندی که نه تنها در اندازه و ابعاد با اس 5 تفاوت‌هایی داشت بلکه مشخصات آن نیز کاملا متفاوت بود. البته هیچ کدام از نسخه‌های مینی سامسونگ مشخصاتی همچون برادر بزرگترشان نداشتند و همیشه با مشخصات پایین‌تر و نمایشگر کوچکتر معرفی می‌شدند.

 

image

 

اکنون شایعاتی از کره جنوبی به گوش می رسد، شایعاتی که حکایت از نسخه مینی گلکسی اس 7 سامسونگ دارد. این نسخه از گلکسی اس 7 احتمالا پاسخ سامسونگ به آیفون 4 اینچی اپل خواهد بود، آیفونی که 21 مارس رونمایی خواهد شد. این گوشی احتمالا مشخصاتی به صورت زیر دارد:

  • نمایشگر 4.6 اینچی با رزولوشن 720
  • تراشه اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 8890
  • 3 گیگابایت رم
  • دوربین 12 مگاپیکسلی
  • ضخامت 9.9 میلی متری

گفته می شود این گوشی قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال نیز دارد اما احتمالا این زوم از طریق وسیله جانبی برای این گوشی فراهم خواهد شد.

به هر حال این موارد فعلا در حد حدس و گمان است و باید دید آیا سامسونگ واقعا نسخه‌ای مینی برای پرچمدار خود روانه بازار می‌کند؟ شما چطور فکر می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

امیدجان

۱۳۹۵/۲/۲۶
lمیشه بگی کی عرضه میشه؟پس اس6مینی چی شد؟
واقعا" گیج شدیم ولی گوشی a3 2016ازلحاظ قیمت عالیه

حسین

۱۳۹۴/۱۲/۲۸
والا ما هم نفهمیدم چه صیقه ای اینجا،تا اون جا که من میدونم آیفون های کوچیک و قدرتمند رو با سری کامپکت سونی همیشه مقایسه میکردن،مگر اینکه این آیفون اینقدری ضعیف باشه که با سری اس مینی سامسونگ مقایسه بشه.

MYS5

۱۳۹۴/۱۲/۲۶
چون فقط سامسونگه که حریف بقیه میشه و نسبت به بقیه قوی تره

امين

۱۳۹۴/۱۲/۲۶
اين سامسونگم ديگه نميدونه چيكار كنه يه دوتمن بيشتر كاسب شه سري اس ميزنه اس ادج ميزنه اس ميني ميزنه اس كهكشان ميزنه اس مخصوص مسافرت ميزنه اس مخصوصه موهاي فر ميزنه اس مخصوص خانم هاي خانه دار ميزنه بابا كشتي مارو جمع كن اين بساط دست فروشيتو خدا وكيلي

ali kia

۱۳۹۴/۱۲/۲۶
من که بیصبرانه منتظرشم.