خانهاخبار
کالایاب موبایل 91 ویژه عید منتشر شد

کالایاب موبایل 91 ویژه عید منتشر شد

اگر قصد خرید تلفن همراه و یا لوازم جانبی موبایل را دارید اما در این بازار پر از محصولات و شلوغ سردرگم شده اید ما به شما خرید کالایاب موبایل 91 را پیشنهاد می‌کنیم.
۱۳۹۴/۱۲/۲۴

در کالایاب موبایل نه تنها می‌توانید اطلاعات دقیق و کاملی به همراه قیمت از تلفن‌های بازار همچنین تبلت‎ها داشته باشید بلکه از جدول‌های مقایسه‌ای که انتخاب را برای شما بسیار ساده‌تر می‌کند نیز می‌توانید استفاده کنید.

کالایاب موبایل این شماره علاوه بر معرفی و مشخصات اسمارت‌فون‌های بازار و تبلت‌ها، بررسی کوتاه و جامعی از بهترین گوشی‌های معرفی شده در کنگره جهانی موبایل 2016 را در خود گنجانده تا شما را از جدیدترین رویداد بزرگ موبایل مطلع سازد. پس اگر قصد خرید هوشمندانه یک موبایل، تبلت و لوازم جانبی را دارید، کالایاب موبایل را که همراه با قیمت محصولات ارائه می شود، از دست ندهید.

برای تهیه کالایاب موبایل به روزنامه فروشی‌های سراسر کشور مراجعه و یا باشماره 22829032-021 تماس گرفته تا این کالایاب موبایل 91 برای شما ارسال شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

عرفان

۱۳۹۵/۲/۱۳
كالا يأب 92 كي منتشر ميشه

جی اس ام

۱۳۹۵/۱/۲۳
در ساعات اداری تماس بگیرید.با شماره 5 رقمی 25742 هم میتوانید تماس بگیرید.

بهزاد

۱۳۹۵/۱/۲۳
با این 22829032 شماره تماس می گیرم کسی پاسخ گو نیست خیلی هم زنگ زدم ولی کسی جواب نمی ده با تشکر لطفا راهنمایی بفرمایید

جی اس ام

۱۳۹۵/۱/۲۲
دوست عزیز با شماره 22829032 تماس بگیرید.

بهزاد

۱۳۹۵/۱/۲۲
سلام کالایاب موبایل را غیر از روزنامه فروشی ها از کجا تهیه کنم؟ با این شماره که اعلام کردید هرچی تماس گرفتم کسی پاسخ گو نیست با تشکر