خانهاخبار
معرفی ۴ پرچمدار با لوازم جانبی رایگان در بازار جهانی

معرفی ۴ پرچمدار با لوازم جانبی رایگان در بازار جهانی

در سال‌های اخیر هر تلفن هوشمندی که سخت‌افزار قوی‌تری داشته باشد یا از امتیاز بنچمارک بالاتری برخوردار باشد، فروش خوبی رقم می‌زند. اما امروزه تجهیزات جانبی گوشی نیز برای کاربران اهمیت بسیار بالایی دارد.
۱۳۹۴/۱۲/۲۵

در سال ۲۰۱۶ هستیم و رقابت میان کمپانی‌های تولید‌کننده اسمارت‌فون‌ داغ‌تر از هر زمان دیگری جریان دارد. مدیران برندهای معتبر می‌دانند که سخت‌افزار قدرتمند و ظاهر زیبای محصول به تنهایی نمی‌تواند کاربران را مجذوب کند، بلکه لوازم جانبی متنوع یا حتی رایگان نیز باید همراه با پرچم‌داران ارائه شود تا نظر مخاطب را به خود جلب کند. در این مقاله چهار گوشی هوشمند معرفی می‌کنیم که از تجهیزات جانبی رایگان بهره‌مندند و همگی در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی شده‌اند. با ما همراه باشید.

 

image

 

Alcatel Idol 4S

محصول جدید آلکاتل، که جزو اسمارت‌فون‌های میان‌رده است، با نام Idol 4S شناخته می‌شود و در ماه‌های آینده وارد بازار خواهد شد. این گوشی همراه با یک دستگاه واقعیت مجازی رایگان به فروش می‌رسد که مانند Samsung Gear VR یا Google Cardboard برای راه‌اندازی به یک اسمارت‌فون نیاز دارد. محتویات و امکانات بیشتر برای این واقعیت مجازی را می‌توان از فروشگاه آلکاتل با نام OneTouch VR دانلود کرد و از این گجت رایگان لذت برد.

این شرکت چینی-فرانسوی محصول خود را به نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت Quad HD و پردازنده هشت‌هسته‌ای اسنپدراگون  652مجهز کرده است. هرچند این پردازنده پاسخگوی تمام نیازهای روزانه کاربر خواهد بود، مسلما نمی‌تواند با اسمارت‌فون‌هایی رقابت کند که در ادامه معرفی می‌کنیم.

این گوشی با قیمتی بین 400 تا 500 دلار همراه با یک دستگاه واقعیت مجازی رایگان در ماه‌های آینده به فروش خواهد رسید.

 

image

 

LG G5

پرچم‌دار ال‌جی را می‌توان پادشاه تجهیزات جانبی دانست، زیرا بیش از هر گوشی دیگری بر لوازم جانبی و تجهیزات کاربردی تمرکز کرده و پرچم‌دار خود را از دنیای خشک پردازنده‌های چند هسته‌ای و نمایشگرهای چند میلیون پیکسلی خارج نموده است. این گوشی ابتدا فروردین ماه در امریکا توسط تمام اپراتورهای معتبر و برخی فروشگاه‌ها مثل Best Buy و Amazon به فروش خواهد رسید.

ال‌جی به کاربران وعده داده که در آغاز فروش، هر گوشی G5 با باتری اضافی (علاوه بر باتری دستگاه) و شارژر رایگان روانه بازار خواهد شد. این شارژر مخصوص، که Charging Cradle نامیده می‌شود، محفظه‌ای دارد که می‌توان باتری را به‌تنهایی درون آن قرار داد و شارژ کرد. البته این تجهیزات تنها چند روز آغازین فروش به‌رایگان به کاربران اهدا می‌شوند و پس از مدتی مشخص برای تهیه آنها باید هزینه پرداخت کرد.

پرچم‌دار کره‌ای‌ها با پردازنده اسنپدراگون 820، نمایشگر 5.3 اینچی با کیفیت Quad HD، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و فضای رم 4 گیگابایتی عرضه می‌شود. در حالی که ال‌جی قیمت رسمی G5 را اعلام نکرده، جالب است بدانید این محصول در کانادا با قیمت 800 دلار کانادا به فروش می‌رسد که معادل 600 دلار امریکاست.

 

image

 

Samsung Galaxy S7 & S7 Edge

بله؛ کهکشانی‌های سامسونگ هم با تجهیزات رایگان فروخته می‌شوند! سامسونگ اعلام کرده است تمام خریدارانی که تا تاریخ ۱۸ مارس (۴ روز دیگر) یکی از دو پرچم‌دارش را تهیه کنند، یک دستگاه واقعیت مجازی Gear VR و شش بازی رایگان (به ارزش 149.9 دلار) هدیه خواهند گرفت. اگر کاربران گجت خود را از اپراتور Verizon خریداری کنند، به جای واقعیت مجازی Gear VR می‌توانند یک ساعت هوشمند Gear S2 (به ارزش 300 دلار) به‌رایگان هدیه بگیرند.

پرچم‌داران سامسونگ هم‌اکنون در ایالات متحده و برخی دیگر از نقاط جهان به فروش می‌رسند. Galaxy S7 با نمایشگر 5.1 اینچی QHD را با قیمت 649 دلار می‌توان از بازار آزاد تهیه کرد. S7 edge با نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت QHD و لبه‌های Edge حدودا 100 دلار بیشتر برای مشتری آب می‌خورد که درمجموع با قیمت 750 دلار در بازار عرضه می‌شود.

همانند LG G5، کهکشانی‌های سامسونگ نیز در امریکا به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون  820مجهز شده‌اند و نسخه اگزینوس آنها احتمالا در دیگر نقاط جهان در دسترس خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

فوآد

۱۳۹۴/۱۲/۲۷
دوستان شرمنده رتبه ها رو اشتباه گفتم..سامسونگ ۳....ال جی ۱۰۲.در سال ۲۰۱۶

navid

۱۳۹۴/۱۲/۲۵
فقط غول شیاومی mi5 باقیمت بسیار عالیش

فوآد

۱۳۹۴/۱۲/۲۵
تبریک به سامسونگی های عزیز برند سامسونگ از دیدگاه Brand Finance برند دوم جهان شد.واقعا این برند مایه افتخار هست که با این که کره ای هست و آمریکایی نیست توانسته خودش رو در بین برندهای 1 تا 10 این لیست که تقریبا همشون آمریکایی هستن رتبه دوم رو کسب کنه و بیاد تو تاپ 10 جهان ، در صورتی که رقیب کره ای سامسونگ یعنی برند ال جی رتبه 98 این لیست رو داره.

حسین

۱۳۹۴/۱۲/۲۵
ال جی بخاطر ظرفیت پایین باطریش شارژر و باطری برا همیشه رایگان بده

Pooyan

۱۳۹۴/۱۲/۲۵
LG G5❤❤