خانهاخبار
اندروید 6 برای LG V10 منتشر شد

اندروید 6 برای LG V10 منتشر شد

بالاخره اندروید 6 به فبلت غول‌پیکر ال جی، وی 10، هم رسید تا کاربران این گوشی از آخرین نسخه اندروید بهره‌مند شوند.
۱۳۹۴/۱۲/۲۴

اگرچه ال‌جی صاحبان گوشی بزرگ و قدرتمند خود، وی 10، را کمی منتظر گذاشت، اکنون اندروید 6 مارشمالو را برای نسخه جهانی این گوشی در کره جنوبی، ترکیه و احتمالا سایر کشورهای جهان منتشر کرده است. در این نسخه اندروید از اموجی‌های جدید خبری نیست، اما کاربران وی10 طراحی نرم‌افزاری ال‌جی را تجربه خواهند کرد.

این آپدیت 850 مگابایت حجم دارد و قابلیت‌های اندروید خالص گوگل را به فبلت ال‌جی می‌آورد؛ قابلیت‌هایی همچون ذخیره انرژی Doze Mode ،Direct Share، تنظیمات اپلیکیشن‌های جدید، تنظیم خودکار روشنایی به صورت داینامیک و بسیاری ویژگی‌های دیگر. در این آپدیت بخش QMemo+ به Capture+ و LG Bridge به LG AirDrive تغییر نام داده است. Knock Code ال‌جی نیز دچار تغییر شده و اکنون به 6 ضربه در حداقل سه گوشه نمایشگر نیاز دارد.

 

image

 

وی10 آخرین گوشی ال‌جی است که به مارشمالو آپدیت می‌شود. این کمپانی پیش‌تر گوشی‌های G4 ،G3 و G Stylo را نیز به اندروید 6 آپدیت کرده بود. ممکن است آپدیت اندروید 6 کمی با تاخیر به دست شما برسد، اما از چک کردن نوتیفیکیشن‌های دستگاهتان غافل نشوید، زیرا احتمالا به‌زودی شما هم پیغام آپدیت اندروید 6 را دریافت می‌کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۶/۳۰
من حدود8 ماه وی تن خریدم
هنوز اندروید 6 براش نیومده. چیکار باید بکنم

Amir

۱۳۹۵/۱۱/۱۷
سلام ... از وقتی که کاربران ال جی وی 10 گفتن مشکل سایه انداختن داره یا فست شارژ از کار میوفته یا یکی از لنز های دوربین سلفی کار نمیکنه شرکت ال جی آپدیت رو بصورت OTA برداشت و خیلی کم پیش میاد که بشه به این صورت اندروید رو اپدیت کرد باید با برنامه LG Bridge این کار رو انجام بدید . جای هیچ نگرانی نیست این برنامه برای خود شرکت ال جی هستش و از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر و نصب این برنامه روی این دو راحت میشه اندروید رو به 6 ارتقا داد.

Mohammad

۱۳۹۵/۱۱/۸
سلام..
من الجی وی 10 دارم اندرویدش 5 هست و هربار از قسمت اپدیت میخوام ارتقا بدم میگ از اخرین بروزرسانی استفاده میکنین..
چطور میتونم به 6ارتقا بدم.
ممنون میشم راهنمایی کنین

محمد رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱
سلام. لطفا اپدیت نکنید که پشیمون میشین و دانگرید هم ریسکش بالاست و احتمال خاموش شدن داره.

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
من هرچی رو قسمت آپدیت میزنم اندروید 6 برام نمیاد؟
لطفا راهنمایی کنید