خانهاخبار
چرا Galaxy S7 از فناوری Quick Charge 3.0 پشتیبانی نمی‌کند؟

چرا Galaxy S7 از فناوری Quick Charge 3.0 پشتیبانی نمی‌کند؟

فناوری Quick Charge 3.0 پیشروترین فناوری شارژ سریعی است که در پردازنده‌های نسل جدید کوالکام مثل اسنپ‌دراگون 820 وجود دارد اما چرا با وجود اینکه پرچمداران جدید سامسونگ به این پردازنده مجهز هستند، همچنان از فناوری قدیمی‌تر Quick Charge 2.0 استفاده می‌کنند؟
۱۳۹۴/۱۲/۲۳

همانطور که می‌دانید، گوشی‌های گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج در آمریکا و چین با پردازنده اسنپ‌دراگون 820 عرضه می‌شوند، پردازنده‌ای که یکی از ویژگی‌های آن پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 است که سبب می‌شود گوشی با سرعتی بیشتر از گذشته شارژ شود.
در طول مدتی که از معرفی پرچمداران جدید سامسونگ می‌گذرد، جسته و گریخته شنیده‌ایم که این گوشی‌های جدید از نسل جدید فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کنند و همچنان به Quick Charge 2.0 که حدود 30 درصد کندتر از نسل سوم است، مجهز هستند. اما چرا سامسونگ چنین تصمیمی گرفته است؟

 

image

 

در واقع این تصمیم به اختلاف میان دو پردازنده اسنپ‌دراگون 820 و اگزینوس 8890 برمی‌گردد که در Galaxy S7 و Galaxy S7 edge استفاده شده است. سامسونگ برای اینکه بتواند توانایی مدل اسنپ‌دراگون پرچمدارانش را با مدل اگزینوس یکسان نگه دارد، دست به چنین عملی زده.
با این حال فناوری Quick Charge 2.0 هنوز به اندازه کافی برای شارژ کردن سریع است و می‌تواند 75 درصد سریع‌تر از شارژرهای معمولی باتری دستگاه شما را شارژ کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمد نادری

۱۳۹۵/۱/۱۷
بالاخره کدومشون کویک شارژ 3 داره؟ اکسینوس یا اسنپ دراگون؟

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۲/۲۴
این کجا و آن کجا !

MYS5

۱۳۹۴/۱۲/۲۴
سامسونگ است دیگر..
هر کاری کند بهترین است

yh

۱۳۹۴/۱۲/۲۴
سامسونگ است دیگر....

اشکان

۱۳۹۴/۱۲/۲۴
چه سیاست زشت و کار اشتباهی انجام داده که پردازنده های خودشو به ملت بفروشه!! اون از سنسورش اینم از این