خانهاخبار
نمایشگرهای خمیده در راه گوشی‌های چینی

نمایشگرهای خمیده در راه گوشی‌های چینی

فروش خوب گوشی‌های سامسونگ با نمایشگرهای خمیده تولیدکنندگان چینی را نیز به فکر استفاده از این نمایشگرها در گوشی‌های خود انداخته است.
۱۳۹۴/۱۲/۲۳

اولین بار نمایشگرهای خمیده را در گوشی گلکسی نوت اج سامسونگ دیدیم و پس از آن دیدیم که سامسونگ در گوشی‌های بیشتری از نمایشگرهای خمیده استفاده کرد و آن ها را به دو طرف گوشی‌هایی چون اس 6 اج و اس 6 اج پلاس آورد. اکنون نیز نمایگشرهای خمیده در سری جدید گوشی‌های گلکسی اس استفاده شده‌اند و پرچمدار سامسونگ نسخه گلکسی اس 7 اج نیز به آن مجهز است. حالا این نمایشگرهای خمیده توجه دیگر شرکت‌ها را نیز به خود جلب کرده‌اند به طوری که در XPlay5 شرکت ویوو که به تازگی رونمایی شد نیز شاهد استفاده از نمایشگر خمیده بودیم.

شایعات خبر از فروش نمایشگرهای خمیده سامسونگ به سایر تولیدکننده‌های چینی بازار گوشی‌های همراه از جمله شیائومی دارد. احتمالا در گوشی می نوت 2 شیائومی شاهد نمایشگرهای خمیده خواهیم بود. می نوت فعلی این شرکت چند ماهی است که عرضه شده و به همین خاطر به‌زودی شاهد نسل جدید از سری می نوت این شرکت خواهیم بود.

نام هوآوی نیز در میان دیگر تولیدکنندگانی که احتمالا از نمایشگر خمیده استفاده می‌کنند آمده است و با توجه به اینکه نمایشگرهای خمیده فعلا تنها در پرچمداراها دیده می شوند ممکن است نسخه جدید گوشی میت این شرکت نیز نمایشگری خمیده داشته باشد.  از طرف دیگر پی 9 هوآوی تا کمتر از یک ماه دیگر رونمایی می‌شود؛ گوشی هوشمندی که در چهار نسخه با نمایشگرهای متفاوت عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه عکس‌ها همگی بر روی دوربین دوگانه این گوشی تمرکز دارند و خبری از نشان دادن نمایشگر نیست، بعید نیست هوآوی در یکی از نسخه‌های پی 9 نیز از نمایشگر خمیده استفاده کرده باشد.

نظر شما چیست؟ آیا به همین زودی‌ها شاهد معرفی یک گوشی با نمایشگر خمیده خواهیم بود؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)